|
|
|
|---|---|
|
Som sagt i rubriken så funkar inte min farthållare längre har försökt att leta säkringar men alla verkar hela och min tyska för att läsa instruktionen på säkringslocket begränsar sig till Abs o Airbag... Någon som har en aning om det? Kan det vara något annat? Hade varit bra att få en lösning på det då jag ska ut på en 140 mila resa tur&retur i morron då det hade varit skönt om det hade funkat. Tack på förhand. | |
|
Kolla om det sitter ett metallbläck med två givare på framför broms och kopplingspedal kan vara så att du behöver flytta den imot pedalerna lite vet inte om det är så på bmw men min gamla saab var det så på kolla det kanske är så enkelt... |
|
|
Jag var ute o kollade...asså det kan vara mycket möjligt att det är så men jag kunde inte se något därifrån jag låg inpressad. Men tack iaf för rådet. |
|
|
No problem:-) Länk |
|
|
Fan jag var på någon röd plastgrej som satt en bit upp på kopplingen och kunde pela ut den och ta på fan att farthållaren funkade i går när vi körde upp till sundsvall och när vi var på väg ner till enköping i dag så började lampan bakom bensinmätaren som jag har trott varit sönder i 2 år att lysa...Bmw e som ett fint vin det blir bara bättre med åldern..he he... Någon som varit inne på Sollentunamässan i helgen ? Tänkte sticka in där i morron och kolla om det är lönt eller har alla packat ihop i dag?? |
|
|
Det var juh gott att det löste sig take care... Länk |
|
|
El Dolmo det är ett av dom vanligaste problemen att dessa brytare slutar fungera, utan denna och den på bromsen fungerar inte din farthållare. Nästa gång kanske den behöver bytas ut, enkelt o billigt. www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.