|
|
|
|---|---|
nicke72 |
halloj! har en helförsäkring+bilextra på if, full bonus egen pakering ingen under 25 som kör bilen m,m dom vill ha 5043kr i halvåret är de ok? bilen de gäller är en bmw 7 35ia-91 import. Mvh |
|
Låter ju lite högt, betalar själv 7600kr/år helförsäkring på min 535 -90. Beror ju mycket på vart man bor oxå. /// Nicke |
|
|
För att vara IF är det MYCKET bra pris! Från mig ville de ha 35 000:- / år helförsäkring. Men jag bor ju i Sthlm's området då. |
|
| IF var överlägset billigast på min samt så verkar de va bra att ha att göra med vid skada. | |
| För mig var Aktsam billigast med ca 7000:- helår helförsäkrat. | |
| Tyvärr tar inte Aktsam emot BMW som är "större" än 525... Trist men sant. | |
| Nej det är sant. Mycket tråkigt... | |
| Nicke - kolla med Länsförsäkringar om du inte redan gjort det. Jag betalar rejält mycket mindre än 10.000 per år - närmare bestämt ungefär lika mycket som du fått som halvårspris. Låter orimligt att du skulle betala dubbelt så mycket. | |
|
Konstigt med aktsam?? att det ska skilja på bilar 525 192hk och 535 208hk... motorstark bil... Har Tryghansa och betalar precis under 6000:- och är mycket nöjd... helår helförsäkring... på min 535ia-88 Stort och brett |
|
|
Bytte bolag precis: Från Länsf till OK/Q8 försäkring hos Folksam. LF höjde min premie i år och de skulle nästa år ha 15600 i helf för min bil. Ok tjosanhejsan gick med på 9500 per år. Är ganska nöjd mao. IOFS måste man bli medlem i sossekooperativet men är man kapitalist så är man:-)... *BAWORAK* |
|
| länisar vill ha 13000/år av mig på en -95 740 & då bor jag i bushen uppe i norrland, helt otoligt.. värst var if med 18600:- | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.