|
|
|
|---|---|
|
HÖR OCH HÄPNA!!!! Igår ringde det en kille ifrån Salus Ansvar. Har idag Helförsäkring + Mer i Länsförsäkringar 8800:- Helår, han erbjöd 7700:- för sin.Samtidigt en bättre försäkring. Lägre självrisk vid Glasbyte,ingen självrisk vid stöld eller skadegörelse med BMW Original Larm + parkeringsskador.... Samtidigt blev Villan billigare också..Rena julafton...... Man tror inte det är sant..Undrens tid är inte förbi "BMW make the world faster" | |
320-325 |
hur gammal är du ? |
|
Född -64 "BMW make the world faster" |
|
|
Typiskt att dom inte tar emot importerade bilar... Väntar på att nästa under ska dyka upp. =( |
|
|
Jag har min Opel försäkrad i Salus-Ansvar, importerade den själv 0204, 3711/år 1500mil inkl plusförsäkring. Det är en Vectra V6 97:a kombi jag har fö. /Simon |
|
|
Det var som ... Jag tittade på deras hemsida iofs och där står att de inte försäkrar importerade bilar. Antar att ett telesamtal kan klara ut den frågan. Hejs |
|
|
Joggaj: Jag har också förmig att dom inte försäkrar import bilar. Konstigt, min är också import... "BMW make the world faster" |
|
|
Har pratat med dem nu. Dom tar importerade bilar. Inga problem. Förutom att jag skulle få betala 16300 för en hel försäkring för en 740ia -96. Är 26 år, har eget garage, 8 skade fria år, full bonus... Tydligen jätteskillnad på åldersklasserna tyvärr. Billigaste bolaget jag har hittat är Trygg-Hansa. Samma bil helförs = 12600kr. Synd att det ska kosta skjortan att äga roliga bilar. Hejs =( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.