AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.496

Så fick man vinterdäcken stulna då!

La
469
Larsa10
518i -81 E12
Drog tidigar från jobbet idag för att skifta till v-däck på bilen. Skulle bara hämta dem i förrådet men där var det tomt. Fan man blir ju så låg av sånt här.

/Larsa
-Daniel-
fan va less man blir när man hör sånt här.

man skulle vilja strypa varenda j-vla tattare som sysslar me att sno saker
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Fan va mycke skit som händer nu, polaren hade haft inbrott i sin bil inatt och min blev ju repad förra veckan. Drygt som fan!
Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
Fan va mycket fan det var i denna tråd då!

Håller dock med om att det finns för mycket långfingrade typer i vårt samhälle.

----
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
----
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Man blir ju sååå trött... vad ska de sno härnäst?? torkarbladen????

4Cyl. - Inte för att man vill, utan för att man måste!
na
192
nallebjorn
525 (e34) -91
Det om nåt skulle inte förvåna mig..
blev på min förra bil av med en av stråkastarinsatserna, och absolut inget annat, dom hade tom varit snälla nog att koppla bort batteriet innan de tog insatsen...
Så man kan bli av med precis vad som på en bil.
Visa användare
664
Osprey
540iA -95
318i -93
Jag blev av med ett tändningslås en gång! Nej, det var inte upprutet utan det var losskruvat och stulet och inget annat var skadat... några startförsök hade inte heller gjorts och så här i efterhand känns det rätt komiskt att låset var stulet men bilen var kvar...
Visa användare
2.049
wolv
330it -02
En gång stal någon batteriet i vår gamla jetta. Ett gammalt stackars batteri som suttit där i flera år.... inget annat stals!

Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
BMW-ägare är alltid mer utsatta än andra...
Pe
159
Pechy
325 iM -89
Ja ni,,inte ens torkarbladen får vara ifred..blev av med mina i Mariestad..

325 im med Ny lack å roligare
motor till sommaren
No
5.161
Nockenwelle
Tesla Model 3 Long Range 2020
För en sju-åtta år sedan fick jag golvmattorna stulna. Det var helt vanliga, trista, grå gummimattor (inte ens original) som jag köpt för kanske 200:-. Självrisken på omlackeringen av dörren, byte av lås m m var "något" högre. Vad har en del i huvet?
tw
1
twist
528i -96
Tröttsamt är rätta ordet.

Jag blev av med mina fälgsidor idag. Mitt på parkering vid COOP på Brommaplan. EN skitsak men jag blir bara så trött på dessa nissar som är klåfingriga.

Kör så det ryker....
Ni
861
Nike_Boy
520d Xdrive G30 - 2017
Fyf*n vad trött man blir, kan bara beklaga...

///
Nicke
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Att inte dras med trots att man drabbats av stöldens motgång då är man vinnaren:) Blev av med en morgontidning idag och lika glad är man för det, hoppas den tjuvaktiga granne får en god läsning:DD
El
338
ElNiko
325iT-92
Hade inbrott i garaget, där de pangade bakre sidorutan på renaulten och vad snodde de? Jo en splitt ny kupévärmare som man fått av svärfar och paserkortet till jobbet (vad de skulle med det till vet jag inte för det står inte vart det går och man måste ha kod OCH det spärras så fort det anmäls...)

Det roliga var att jag tjänade på att köpa ny ruta på skroten och byta själv, istället för att ta det på förskingringen...

(fast man ska väl vara glad att de inte gav sig på låset, eller andra delar av bilen...)

/Niklas
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
ja ibland undrar man.Hade inbrott i min gamla bil,det ända dom snodde var ett fälgkors!!.hade sterion i bilen+cd skivor och lite annat värde men det sket dom i,var säkert en pundare som som var hög.Men han var snäll,han låste bilen efter sig hehe
ni
656
niklas g
BMW e30
BMW 525 touring -92
en kompis hade inbrott i sin bil nyss ! det enda dom stal var stereon och en dosa till GPS ! gpsmonitorn satt bredvid stereon men den lät dom va ! Kanska behövde dosan bättre ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.