|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag har haft en m5 som var carbonsvart. Om du gillar att putsa o tvätta så ska du givet välja Carbonsvart. En helt hopplös färg att hålla ren. Jäkligt jobbigt att tvätta var o varannan dag om man e pedant o vill ha det rent o snyggt som jag, M-POWER! |
|
|
Lila-Rosa-Violetta... njaa.... Jag tycker nog inte det känns speciellt kul, vi är inne på 2000-talet nu. Kul o se live nån gång, men jag själv skulle inte vilja äga en. Personligen tycker jag att imolaröd är en väldigt trevlig färg, letade själv en M Coupé i den men dom växer inte på träd :\ Svart är alltid svart, snyggt på i princip alla bilar... Nytvättat! Så står valet enbart mellan Lemansblå och Carbonsvart ska du välja svart om du gillar att tvätta. O just det, håll stenskotten borta! ;) |
|
| Hahaha Anders, nästan i kör =) | |
Agge |
Manray: Det är lugnt :). Även om den fortfarande tillverkades skulle jag självklart köpa en begagnad ändå. Hasso: Morametallic var grymt snygg. Den verkar iofs vara väldigt sällsynt. MrMarsupilami: Tack, det ska jag göra. Nipply: Är nog inte intresserad av en grön, men tack ändå :) Kalle Hansen: Technoviolett är väldigt snyggt, fast det har jag på min nuvarande bil, så den stryker jag :). Men det är bra att du gillar den färgen så mycket :). Stephan735i: Har aldrig sett en estorilblå M5:a, men det lär ju se bra ut. Anders.W & 328-Johan: Har inga problem med att tvätta ofta, men handlar det om varje dag blir det kanske lite jobbigt :) |
Agge |
Så här tycker jag. Vill bara säga att jag tycker att alla färger är snyggt på M5:an förutom vit, fast tex blå och svart är snyggare. Imolarött & Oxfordgrönt är rätt så fina färger, men de verkar vara svårsålda och ligger i lägre pris. Ett ex. Länk (med tanke på milen). Silverstonemet, väldigt snygg färg, fast jag tycker att en M5:a ska ha "tyngre" färg. Jag tror att den färgen skulle passa bättre på tex M3:an. Tror även att jag skulle tröttna på den färgen efter ett tag. Det står nog mellan lemansblå, avusblå och svart. Mora tror jag blir svårt att hitta. |
|
Jag tänkte faktiskt kontra med att vita bilar (asså när vi är uppe i den här klassen då) är grymt kaxigt, på nåt sätt. Att det sen är gutsy som attan och förmodligen svårsålt är en annan sak, men som sagt kaxigt. Lattjade lite med en vit 996 GT2:a (okej då, det var nog mest han som lattjade med mej) på motorvägen i somras, grymt läcker var den! När vi ändå är inne på färger, visst är väl silver/gråmetallic tråkigt? Visst, tidlöst och allt det där, men är det inte lite "innefärg" som alla som e på ska ha? Jag vill då inte vara en i mängden i alla fall. |
|
|
Carbonsvart eller LeMansblå ! // Lazze Länk |
|
Morten B |
Carbonsvart er min personlige favoritt, det er en svart-farge som går over i blått/lilla i ulik belysning. Tror også dette var den mest populäre farge når dette ble diskutert på m5board.com en tid tilbake (noe å tenke på når bilen en gang skal selges...) // Morten |
Agge |
328-Johan: Jag håller med dig om att vit är snyggt på Porsche, men det passar bara på det märket tycker jag. Visst är det kaxigt/pimpigt med en vit M5:a, men det är inte snyggt. Angående silverfärgen så tycker jag att det är väldigt fint, men alldeles för vanligt precis som du säger. Mvh //Agge |
|
Om jag får välja: Individual Mörkrödmetallic med Champagnefärgat skinn och komfortstolar (bättre med sportstolar, men komfort är så sjukt snygga!) Annars; Carbonsvart med Heritage Caramel. MVH, E38B12 |
|
|
Hasso: Hur många M5 har målats men Mora metallic..? Letat som satan efter annonser med den färgen men ej hittat. Finns det fler lila kulörer att få på M5E39? Technoviolett? Mora, MYCKET grym färg på M5... Storebror Kilander |
|
|
Länk // Lazze Länk |
|
|
Morametallic?? Vad e det för färg?? M-POWER! |
|
| Hittade en lite ovanlig färg... Både på in- och utsidan. :) Länk | |
|
Mora-metallic är fruktansvärt snyggt. |
|
|
Anders med flera, Förvisso E46:or, men här har jag lagt upp bilder på några Mora-metallic bilar! Färgen verkar skfita ganska mycket beroende på ljussättning! Länk Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Kalle!! Satans snygg fÄrg det va!! M-POWER! |
|
|
Håller med, ändrar åsikt from nu! 1. Mora 2. LeMans.. (3. Phoenixgelb?) ___ BMW CS #5221 |
|
|
LeMans blå Länk Estoril Blå Länk Nachtblau: Länk Velvetblau: Länk Länk Länk Gillar blåa Individual M5 E39 skarpt :) Hellrot Individual var också snyggt, exakt Ferrariröd och itne lika mörk som Imola men gjorde sig itne lika bra på bild. |
|
|
Lite fler LeMansblåa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.