|
|
|
|---|---|
|
har fått några riktigt kluriga problem med bilen, köpte den för ett par dagar sedan, då fungerade elsäterna i den, nu så är dom stendöda, har kollat säkringarna i motorutrymmet finns det på något aqnnat ställe? centrallåset är oxå ur funktion och system arbetar inte ens för att försöka öppna någon dörr. höger bakdörr är låst, går ej att få upp knapp j***ln så dörren är tvär låst har dock fått upp den men låset ligger fortfarande i. någon som vet vart felet skulle kunna sitta och finns det några säkringar som sitter på något annats ställer(reläer?) bagage luckan är sönderbryten av förra ägaren för den gick inte att öppna, har tagit bort lås mekanismen och lås prylen rör sig fritt utan problem. endast förar dörren som går att öppna med nyckel och passagerar dörren måste man öppna innifrån för kanppen är nedtryckt och går ej att lyfta upp. ringe till en bmw verkstad men dom hade inget svar på mitt problem och om jag skulle lämna in den så skulle det kosta 850kr timmen vilket jag inte är så sugen på. tacksam för ALLA förslag! | |
|
är det ingen som vet? har sätt att det är ganska många e28or som har liknande problem så någon borde väl veta nått.?:. tack!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.