|
|
|
|---|---|
|
plåtade några bilder på nya 645 ci Länk | |
|
Härlig gruppbild! :) /Manray/ |
|
|
Ser riktigt bra ut. |
|
|
Riktigt snygga! Och snart kanske det finns ett 6-serie forum man kan posta en sån här länk i...spännande... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
Ojojoj...vilken underbart vacker syn. Vilken bil det är alltså ;-) Grattis till Er som beställt! Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
| kan säga att motorljudet var ganska imponerande, typ riktigt amerikanskt v8 muller..:) | |
|
lite trisst färgutbud dock ;-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
Verkligen läcker bakdel på dem, bakifrån sett. ;) Men jag tycker att den ser lite klumpig ut från sidan. Det är förmycket "bakdel". De har misshandlat 6:an på samma sätt som nya 7:an. :( Var på BMW Niederlassung München igår, men de hade inte ställt ut 6:an! :(( |
|
| Då jag såg nya 6:an första gången blev jag lite imponerad, tänkte att Bangle för första gången lyckats skapa nåt ganska läckert. Nu, efter att ha sett ett stort antal olika bilder ökar min skepsis för varje gång, börjar bli alltmer tveksam. Kanske bilen ändo gör sig bättre i verkligheten?? | |
-BeeMWe- |
Fick jag en skulle jag inte säga nej. Någon olydig fotograf som gick över kedjorna som spärrade av ? :) |
|
Fick ta en titt igår på nya 6 serien!!!en svart o en ljusgråmetallic, samt nya x3.(/lite plastig)..i sthlm.. tackar inte nej till 645 kan jag säga, men motorhuvet tyckte jag kunde gått fram helt till gälarna fram!!! Det tar ju ett tag att smälta dom nya formerna, men jag börjar att acceptera dom. När 7 serien kom fick man ju en ChOcK, men kan säga att nu vill man ju ha en sån!!=) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.