|
|
|
|---|---|
|
har läst någonstans att det finns nått slags M-Chassi på vissa e36or.. Vad är det för skillnad mot orginal? ------ King of the road | |
|
Lägre och med andra dämpare. Fanns som tillval på alla utom M3. /Johan -Mår dåligt utan M20- www.e30klubben.com |
|
|
Hur kan man se om man har det? En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
tryggve: läs på utrustningslistan, första sidan i serviceboken... /Jonas |
|
| sorry... svaret ovan var riktat till spookshow | |
|
M-chassi: Kortare och hårdare fjädrar/dämpare, sänker ca 15mm i förhållande till standardchassit. Även krängningshämmarna är grövre än standard. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Ok tack azkikr! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
D-diddy |
Ok. hur långa är framfjädrarna på en 328 med M-sportchassie förre ägaren till min bil bytte till orginal 328 fjädrar fram för att han tyckte att bilen var stötig?!?! nu vill jag byta tillbaka och när jag skulle göra det så visade det sig att det var ett par bakfjädrar modell stenhård och superlåg som han skickat med. inte orginal fram.... Någon som har dylika liggandes? David. "The unattainable is invariably attractive" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.