|
|
|
|---|---|
|
jag har lite fel fortfarande på min checkontroll.. Den varnar för Bromsljus, Belysningen vid regskylt samt kylarvätska. Allt fungerar men finns det kanske nåt man kan göra så att det slutar lysa på checkkontrollen? Kan det vara så att det är nåt jordfel till belsysningen eller eller att kablarna är dåliga? Kylarn vet jag faktikst inte vad jag ska göra med? kanske tömma ur och fylla på med ny kylarvätska kanske.. Om det är nån som har haft samma fel eller som vet vad man kan göra så skulle ja uppskatta svar.. /Micke | |
| kan vara givaren som gett upp lr att den hoppat ur läge lr liknande....men pröva att dra ut bromslampan och sen stara,stäng av bilen(inte bara motorn,utan nyckelläge 0) sätt sedan dit lampan igen och starta,å sen kolla om lampan på "checken" slocknar... | |
|
Det jag direkt tänkte på är att givaren till kylarvattnet lämnat in, kabelstammen som går vid bagageluckan är av någonstans + att bromsljuskontakten nere vid bromspedalen är dålig. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför åker jag BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.