|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Har hittat ett NOS-paket på rpm.nu ca9900kr vet någon om det går att montera sånt på en 3,6l samt hur länge motorn lever på gas om man inte kör för mycket, tänkte på ett 50hk-kit???? | |
|
Det går utmärkt, jag har sett flera 3.6:or i Tyskland som haft det och de har laddat på till 420-440 hk. Hur länge motorn ska leva efter det beror ju på hur hårt man kör samt om den varit välservad och skött innan monteringen. Jag skulle i alla fall göra en rejäl översyn på maskinen innan montering av lustgas, kanske inte öppna motorn och byta kolvar och sånt men kolla att allt är rätt med ventiljustering, olja, filter, stift osv så att den är tip-top innan monteringen. En Inspektion II eller liknande alltså. Tror inte att en fräsch maskin rasar med "bara" 50 hk extra, men det beror ju på körsättet, varmkörning är a och o. Har några bilder på lustgas-installation i 3.6:an, kan skickas via e-post om så önskas. //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Tjena... kan du skicka bilderna på lustgas-installation i 3.6:an , till mej ? anders_2000se@yahoo.se Tack på förhand! |
|
|
HD91: kan du skicka bilderna till mig med? MVH: Zander |
|
|
Och mej me :) Tack "One for economy and One for the fun of it" |
|
2CooL |
o glöm inte mig heller :) (skoja) tack |
|
OK, ska försöka ordna det under dagen! //HD91 |
|
|
Nu ska det vara på väg! //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Tackar HD91... MVH: Zander |
|
|
du kan gärna skicka bilderna tiill mig me om du vill tack på för hand m5 micke m5 |
|
|
Javisst kan jag det! Skickar om en minut! //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Toppen tackar....man blir ju lite sugen............ "One for economy and One for the fun of it" |
|
| ja skicka gärna bilder på installation av NOZ tack på förhand | |
|
Glöm inte mig heller:) Tack på förhand. |
|
|
Sådär, nu har alla fått, hoppas jag! Det ska vara fem bilder.. //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Tja... Jag har inte fått... :) Mvh// Jojje81 |
|
|
Nu har du det! //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Kan man vara så fräck så man kan fråga om några också... wtech@telia.com |
|
|
OK, ska ordna det under dagen. Jag får ladda upp dem på m5board om det är fler som vill ha sedan. //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
WTECH: har skickat dem till dig nu! //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Tack HD91. Tyckte bara att installationen inte såg så bra ut.. men det ger säkert många glädjande hästar :-) MVH //Jojje81 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.