|
|
|
|---|---|
Ras.mus |
Jag skulle vilja ha en E38... Men jag vill ha den med beige inredning OCH utan skinn i stolarna. Finns detta? Har aldrig sett en sådan så jag börjar tvivla... |
| Jag har sett åtminstone en i nån annons nån gång, så helt hopplöst kan det inte vara! Men varför inte skinn??? | |
|
E38:a utan skinn lär INTE vara lättfunnen. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Jag vet att det är eftertraktat ;) Jag har svart lyxplysch i min, iaf ett tag till. // Lazze Länk |
|
| Fanns inte att få beige tyg i försäljningsbroschyren från -95 iallafall. Har aldrig sett det heller. | |
|
Mörkblå plysch har jag i min. Riktigt snyggt när man damsugit. Mattorna också i mörkblått.....Sobert. |
|
Ras.mus |
Mest för att jag ogillar kylan i skinnet när det är kallt ute. Dessutom blir det lite plast-värme när man drar igång elslingorna, blir inte en go värme typ... Sen slipper man halka runt i stolen dessutom. Annars är ju skinn bra med tanke på att det är lätt att hålla rent. Kanske får satsa på en med beige skinn och klämma dit fårskinnspäls under vintern!! Har sett det någonstans som antingen originaltillbehör eller som formsytt. Nån som vet var? Samt priset? |
| Det finns en 730 -95 till utrop på www.fordonskammaren.se imorron. Den har grå plysch. Stora lyxbilar brukar kunna gå billigt där. Ser bra ut på bilderna i.a.f., VDN besiktigad också. Kolla själv får du se... | |
Ras.mus |
okej, men GRÅ plysch e inte aktuellt.. Det ska vara beige inredning och den ska vara ren. Det är det snyggaste, svart ser lite schaskigt (med reservation för stavningen) ut, dessutom är det lite 80-tal... Likadant blå är 70-tal och vinrött ska vi bara inte gå in på!! Nä, beige skinninredning med plysch i sätena. Det hade jag velat ha! Allra helst med röd, blå och mörkblå rand... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.