|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Bilen slut efter 30000mil?...håller inte med....eller visst,OM inget är bytt på bilen,men i regel är mycket redan bytt,eller hur?? Personligen har jag inget emot en långmilare OM priset är rätt,samt dokument finns.... Har haft/har många bilar just nu & har aldrig haft några problem med långmilare.....kan ta ett tex: hade en audi förut som 2:a bil,en 90:a....som gått 37000mil,sålde den,men saknade en "2:a bil",så började titta på en likadan audi....hittade många,dom flesta runt 20-25000mil som var i sämre skick än 37000milaren....alla får ju tycka vad dom vill,detta är bara vad jag har erfarenhet av..... |
|
|
Jag köpte min 740iA -93 i september av en privat person för 45.000:-, 17.000 mil. Inget överdåd i utrustningsväg. Men mycket välbibehållen, servad och i gott skick (förutom att plastkulesymptomen försiktigt har börjat visat sig) - om det kan vara till någon hjälp att prissätta. Köparen hade då fått vika ned sig prismässigt, men han gick inte att pruta under 45.000:- för stackaren hade lån på bilen på 44.900:- och han vägrade att släppa den för mindre. Det kan man ju förstå). Jag är nöjd med affären. Bilen finns beskriven på 128 parf Länk Parf |
|
|
45 papp för en 740 med ärliga 17 000 mil i bra skick tycker jag låter som en bra affär för båda. In_74 : jo det e klart det finns undantag , men det är mycket lättare att hitta en bil som gått 15-25 k mil och är i bra skick än en som gått 30 k mil. Själv tycker jag inte det är värt besväret att åka på långmilare såvida det inte är i samma stad , alltid blivit besviken hitils. Sedan brukar långmilare bjuda på en del överraskningar såfort man hissar bilen med bra belysning , det är iaf. min erfarenhet. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Långmilare är jag personligen inte rädd för.. har hållit på tillräckligt mycket med bilar för att kunna se och känna vad som kan visa sig vara mycket värre än vad det verkar.. har inte åkt på några direkta överaskningar med denna bilen iaf.. det är ju faktiskt lite kvalitet i en sjuserie :) Det enda som stör mig är att den är aå blästrad i fronten.. :( tänker byta lampor och lacka om huven och plåten under grillen nu.. Puttar hellre min beemer än puttrar runt i annat.. |
|
|
Jag tror att parf:s pris är ganska normalt för gjorda affärer på 740 e32, tror att det är ett bra riktmärke om man vill sälja sin 740 e32, saknas det t ex AC eller SCHiin och är mer mil får man slå av på priset, mindre mil och mer omfattande utrustning kanske kan ge 5-10KSEK högre pris. /Simon |
|
|
Jag ägde denna bil innan och sålde den snabbt faktiskt, rätt färgkombination kanske.. Sen tror jag iofs att mycket hänger på hur man skriver sin annons och vilka bilder man nyttjar. Nu är den iallafall till salu igen ser jag och om nån letar E32 kan jag bara säga att det är en fin ärlig "lågmilare". Länk Mvh John |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.