|
|
|
|---|---|
|
Såg i helgen en Bang och Olofson firmabil....en Z3 3.0 Coupe så klart! skönt att se att det goda designsmaken inom radio/tv gäller även biltänkande ;-) Bilen var mintgrön ( tror jag, det var mörkt) och hade stor B&O logotype i krom på sidan av motorhuven och address för butiken i krom längst tröskeln. Det såg helt klart coolt ut! ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. | |
| Den som äger den bilen verkar bo i Sumpan då jag brukar se den på väg till jobbet. Fler företag borde satsa på Coupén´då den verkligen syns i trafiken! | |
|
Den bilen känner jag till. Såg den så sent som i lördags i Ankdammsrondellen i Solna, tämligen smutsig :/ En mäklare här i stan körde tidigare (eller kanske fortfarande?) runt i en Z3 1.8 cab, givetvis med mäklarfirmans logga på sidan. Nu verkar det mest vara Smart och Mini som gäller för företag som vill synas. ///M Mer känd som "Z-cyklisten med flyern" :) |
|
|
..eller Hummer :-) ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
| Den bilen rullar för B&Obutiken på ringvägen... Stod hos Perre härom månaden... | |
|
Perre verkar ha fingrarna på det mesta. :-) Asken vad är fläkten? Sålde du likvagnen? hur går det med 911an? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! /// Missa inte GoCart Kvällen 25 NOV. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.