|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag letar efter en 316 eller 318 Compact. Vad är rimligt att betala för en ex : 95 318ti som gått 10000mil ? Samt för en 316Compact 97 som gått 10000mil ? Vad är bästa köp, ska jag satsa på 97 316 modellen eller ska jag köra lite äldre 316ti ? Jag kan högst lägga runt 70000:- för en bil. Skulle behöva lite vägledning från experterna :o) Om någon säljer en 316 eller 318 Compact så maila mig gärna =) Mvh Jeppe | |
|
Så ska det va... blev lite fel ... Vad är bästa köp, ska jag satsa på 97 316 modellen eller ska jag köra lite äldre 318ti ? |
|
|
318 ti är ju en betydligt piggare bil. Skulle absolut satsa på en sådan! 316 är ju en billig och bra bil, men ti har ju en mycket roligare motor. Mr C |
|
|
Köp en 318ti, har haft båda själv och 318ti är en jäkla kul bil, dessutom är den ovanlig i sverige iallafall som ickeimport. 316 compact ligger runt 70-80 för en 97, asc blev standard från 98 så titta på en sån istället. Plussa på 7-8 för en 318 som inte finns nyare än 96 tror jag. |
|
|
Låt skicket spela större avgörande än motoralternativet. Målet måste ju iaf vara att förr eller senare montera en kompressormatning. :0) Mvh |
|
|
Jag köpte idag en 318ti -95. Hur skön som helst. Svensksåld, 1 ägare, 11000 mil, helt original, full servicebok. La 63000. Känns som en riktigt bra affär. Har kört en hel del bilar, men denna känns som en vinnare. Jag är sjukt nöjd. Lillebror har en 316 -97. Helt ok bil, men ganska tråkig. Mitt val var enkelt. /Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.