|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vad ska men ge för en m3 -87 utan motor och växellåda, chassit har rullat knappt 20000 mil | |
KaLLeSpeCiaaL |
va ska du me det till? kan väl inte va värt mer än 10tusen 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
|
Ja du kalle......säg det!!! |
|
|
Nog är det värt mer än 10´ Jag har sett M3 Chassi utan drivlina gå för över 30.000:- Bjud 20.000:- om allt är i bra skick. Kan ju bli ngt riktigt busigt det där =) /Per |
|
|
Det beror väl mycket på hur karossen och chassit är. Behöver den lackas om? Om bilen bara saknar drivlina och karossen är i skapligt skick så bör den gå för över 30.000.- Mr C |
|
KaLLeSpeCiaaL |
från tyskland hämtar man en FIN sån för 50 me skinn o allt,,toppskick M3 utan motor o de,,o gud va boring,men kan man själv så kan man,,,MEN GE EJ ÖVER 15LAX,,mitt lilla tipps 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
KaLLeSpeCiaaL |
klart allt e relativt,,är kaross i toppskick me papper o allt,o tillgång på motorer mm finns,så kan man kanske haka sig me 20lappar oxå,,men inte ett dugg mer 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
| Killen begär 45000 för den och bilen är delvis ner slipad, visselígen med nytt bilistendämpare, men till det priset och vad jag har för planer, så kan jag lika bra hämta hem ett lik från tyskland för 30000:- och börja med en komplett bil i stället | |
Rikard_M3_E30 |
45k alldeles för dyrt!!! |
|
Tjena! Tyskland har blivit dammsuget på de flseta billiga M3 orna. det finns inte så många kvar. Dom flesta har tydligen gått till England. Kolla på mobile.de så ser ni att det inte finns så många billiga bilar längre. Mr C |
|
|
Kallespeciaal, är du verkligen säker på att du kan få en M3:a som är i toppskick för 50?! Kolla priserna på mobile.de. |
|
|
Det verkar mest vara babbel från kallespeciaal. Kollar man på hans tidigare inlägg så ser man ju rätt snabbt vilken nivå han lirar på. För 50.000:- hittar man ingen M3 E30 i toppskick. Han tillhör väl den gruppen som kollar efter den billigaste M3an han hittar i tyskland och sen anser att alla kostar så mycket. Undra vad han betalade för sin M5a? |
|
|
Zodiaken: Inte mer än 40 papp skulle ja tro : ) Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
|
KalleS: Hur gammal är du? Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
|
Nej mer kostar dem ju inte i tyskland. 40´ och då är dem i toppskick och fullutrustade ;)) |
|
|
Och så har han 20" Alpina hjul oxå :-)) Får åka en skitig Golf-92 nu:-( |
|
|
Pelle: Gissar att det skall i bur och lite annat? Vet att Silverstam hade en till salu för 25, jag tror nog att "rätt" pris ligger runt 20-25 om det är en komplett bil där bara drivlina saknas. (Då har du grejer för en 10 och sälja (som du inte behöver om du skall kasta in bur. Berätta gärna mer om vad du har tänkt, jag är nyfiken av naturen.. :D www.jmbracing.nu |
|
|
Jo jag hade tänkt mig att ha bur och lite annat skoj i den, och annvända en m3 till det den är avsedd att användas till.....BANKÖRNING! :o) Jag har pratat med en gammalpolare som har importerat genom sin bilfirma en heldel från tyskland genom åren och han ska leta upp en sjyst billig m3 där till mig. Så man får vänta och se vad som händer. |
|
KaLLeSpeCiaaL |
VADÅ BLIR NU SURA FÖR SANNINGEN,,vadå det e gammal bil e30,hur många m3:or vill ni ha ?fixar 50lax st 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
|
Ja visst f &%#¤=? finns det slutkörda M:3 or i hela världen men vem vill ha en sån , den som köper en sådan bil utan att ha tanken att renovera den blir ju enbart mer ruinerad än personen i fråga var innan han handlade bilen. Sålde min -88 i våras för 86000:- tre dagar innan var det en idiot som försökte förklara för mig att bilen inte var värd en krona mer än 65000:-, den stackaren hade väl kört spargrisen i morsans mangel . |
|
|
Kallespecial: Du verkar inte tillföra något till tråden och verkar inte ha för avsikt att göra det heller. Det är nog bättre att du håller dig till trimma M5:or och testa toppfart istället så kan vi snacka om M3 E30 här.... (Hade jag fått en M5 3,6 så hade jag sålt den och köpt en M3 E30 till..) Pelle: Helt rätt! Roligare bil på bana hittar du inte för de pengarna, roligare kan du inte ha med byxorna på =) I med bur, sätt på Bilstein Sprint och en omgång fjädrar av lämplig obekvämlighets grad (kanske andra k-hämmare) så har du en banbil kapabel att åka ruskigt snabba tider (sett till motoreffekt)... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.