|
|
|
|---|---|
|
Är ute efter 40-45mm weber eller dellorto..! Med diverse tillbehör.. MvH:Daniel MvH:Daniel "Drullen" Andersson | |
|
på Blocket |
|
|
Vilka företag säljer dem då ?? MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
www.blocket.se och sök efter förgasare |
|
|
www.alfapower.nu Alfa killarna har dellorto 40 orginal och de nästan ger bort dem. 500 per par är inte ovanligt! |
|
|
Länk //Ticco www.ticco.com |
|
|
BDH: Jo jag vet hur blocket funkar !!! Men eftersom jag inte hittade något där, Så frågar jag efter det här... Lättast att vända sej till de forum man hör hemma på.. Är ute efter 3st inte så lätt att hitta de med alla tillbehör, till ett lagom pris.. Johankihl: Kollade runt lite på alfapower, hittade lite där men det var ingen som skulle sälja tre stycken.. MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
KG Länk har mycket förgasardelar. Ett tips om det är något du behöver. Annars finns det två firmor som handlar med begagnade rallydelar. Den ena håller till i Sala och jag tror dom heter Norrbackens bil. Den andra heter F:a begagnade rallydelar i Vretstorp. Har inga nummer eller så, men dom brukar annonsera i Idrottsbladet. //Erik// ---Bättre väghållning än mittlinjen--- |
|
| kolla på www.rallytorget.com | |
|
Tackar för alla svar.. Men jag har ej hittat något som fallar nej in.. MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
Men hojta till gått folk om ni ser nått ! 40 eller 45 de spelar ingen roll..=) 3st som sagt e jag ute efter.. MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
bmwracing |
Dom här då?: Länk Solex förvisso, men helt nya... |
|
Japp, dem duger gott.. Men skulle haft ett insug till m20 ! Tack för tipset Bmwracing..=) MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
E det någon här i från som ska sälja dem ? MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
Jag har 40:or med insug och länkage till salu. /Otto |
|
|
Ronwill på Gotland är bra på trimförgasare. Håkan |
|
|
E3-Otto: Sökte dej i en annan topic om förgasare ! Var det du som mailade mej ?? Isf vill jag ha lite prisuppgifter, inte lätt att köpa nått som inte har ett pris.. Men maila mej om de som sagt =) Ha de MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
E3-Otto: Sökte dej i en annan topic om förgasare ! Var det du som mailade mej ?? Isf vill jag ha lite prisuppgifter, inte lätt att köpa nått som inte har ett pris.. Men maila mej om de som sagt =) Ha de MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
|
|
Oj vad fel det kan bli med ostabilt nät =( MvH:Daniel "Drullen" Andersson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.