|
|
|
|---|---|
|
Har idag råkat ut för det första 100% säkra fallet av barnrelaterat fel. Tog ur ena bilbarnstolen då jag skulle frakta hem en "ny" framstötfångare från busstationen. När jag senare skulle montera tillbaka stolen så upptäcktes felet. Mariekex i bälteslåset! Det låste inte fast alls! Liten skruvmejsel och tryckluft på burk löste problemet. Någon annan som har liknande erfarenheter av barn i bil? ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- | |
| haha :) | |
|
Hehe, lite av den andledningen som mina barn TIDIGT fått lära sig att bilen inte är en restaurangvagn. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Oj man skulle kunna fylla flera A4 ark med allting som barnen gjort i bilen.på volvon så har dörrlås knapparna fösvunnit.Bmw är varit två ggr på rekond pga toy på säterna,samt en gång på verkstan pga att pojken hade tryckt en lakritsklubba i värme- utblåset vid framrutan så jag trodde bilen läckte glykol,det luktar ganska lika uppvärmd klubba och glykol.verkstadskillen bara log och tog inget betalt.Förutom barnen så har boxervalpen bitit hål på en box med rödvin,så man körde omkring i två veckor med vin ångor i bilen.Suburbanen är så stor så det dröjer alltid så länge innan man upptäcker alla fynd,men recond firman brukar ha en välfylld påse med grejor två ggr per år. --- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.