|
|
|
|---|---|
|
Läste just en "Teknikens Värld" från början av året där det stod en artikel om den kommande 3-serien. Det fanns även en del kort på halvt uthuggna 3-seriebilar och jag gillade varken vad jag såg eller läste. Det stod att kupé- och cabmodellerna kommer att döpas om till 4-serien och att 3-serien (dvs sedan-modellerna) kommer att skjuta i pris och bli ännu mer som 6-serien. Dessutom kommer 1-serien tillbaka. *suck* Bara jag som eragerar så här. Dom såg ju ut som små 5:or och om dom dessutom blir dyrare för att dom byter motorer och elektronik så blir jag ännu mer besviken. Någon som hört något mer/annat? | |
|
Aldrig besviken på nått i förtid! Skulle bra mycket till för att bli besviken på BMW. Dom har liksom förmågan att leverera även om det inte låter så fasligt mycket innan, det är nästan som att dom medvetet låter den färdiga produkten tala. Och dom kan ju för det mesta tala mycket väl för sig. Sånt gillar jag! Ja ja den som lever får se som min farmor brukade säga. // CB. Länk |
|
|
det är väl ändå kul med lite förändringar. man får inte vara så förbaskat konservativ!! nee, men vad var det där med att döpa om dom till 4-serie? förstår jag inte riktigt BmW - enjoy! |
|
|
Adrenalin: Märks det att jag är en av dom som inte tyckte om nya 5-serien? Designen på E46:orna var ju klockrena! Kul farmor förresten! =) WmBrejzer: Det stod att det enda som blir kvar i 3-serien är sedan och touring. Dom skulle lägga tagga upp motorn med t ex. en ny V8:a. Iofs smaskigt med en ny M3-sedan! =) Dock så stod det att cab och cupé kommer att döpas om till 4-serien. Fråga mig inte varför, det var det lilla som stod. |
|
|
Det ska bli mycket intressant att se vad bmw hittar på. Det blir ju så här när ett bilmärke bryter form-traditionerna. Snart är hela "Bmw-familjen" om formad och då lugnar det ner sig =) Mvh Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
highspeed_M5: så mycket problem som jag haft med bmw, så är den i absolut särklass den dyraste bil jag någonsin haft. det gäller alla utom min 316-79!! BmW - enjoy! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.