|
|
|
|---|---|
| jag behöver tips, e i desperat behov,,vill inte byta ut min bil mot nån annan,,jag måste bara dra ifrån en m5:a | |
| kör åt andra hållet..... | |
| Länk | |
|
min historia finns i m-forumet,,eller förnedringen,,kan man oxå säga,,jag ska inte byta ut min bil mot nåt annat,,jag vill endast att min bil slår en m-5:a,,även om det kostar,,för min oro och sömnproblem som jag fick av brutala slakten för 1 månad sedan måste jag krossa minst en m5:a innan jag får ro i kroppen igen Ps.Och jag kör inte åt det andra hållet. Ds |
|
| e28 m5 kanske du kan ha en chans mot. Men troligen inte.... | |
|
Hade du väntat dig något annat ? Det är klart att en M5:a slaktar dig. Annars kan du ju alltid gå till ESS och montera Kompressor, då ger du M5:an en match Mvh Hawar |
|
| Kan ju alltid prova att lätta bilen 400-500 kg. =) | |
| Det hjälper nog inte :) | |
|
Stoppa lustgas |
|
| Jag skojjar lite bara! ;) Fast 318TIC-en piskade en M5 i Master starter i sommras på Knutan!!!!!Samma motor i 518-en fast lite "ner skruvad" mer ekonomisk till vardags(1.3liter/mil) | |
|
Du får väl hitta en M5:a vars ägare inte når så långt med högerfoten :)) **** Mats E BMWCS 3050 |
|
| Rejsa med en som inte vill. | |
| Montera 4wd=) Jag drog ifrån en rejsande m5 e34 rejält vid trafikljusen förra vintern :D:D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.