|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar bara om 20" Alpina från E38 passar rakt av på M5 E39 eller måste man ha spacers till. E det nån som har bild på en E39 med 20" Alpina på... Min bror har dom fälgarna,efter att han nyligen monterat sina 16" vinterdäck så tyckte han att bilen har blivit mycket bekvämare att åka i.Så jag funderar på att byta mina M5 fälgar med honom.Han vill inte ha kvar sina 20" längre. G-UNIT MIN M5:a Länk | |
bmw320cab |
Bara lite intresserad om det är den sv-såld M5án från Sthlm du köpt.? Eller det var kanske du som sålde/säljer den.? |
|
Det är "farre-mannen" som är den nya lyckliga ägaren..:-) av den "omtalade" M5:an..:-) /NoFear ps. vi får ta ett rejs i vår sen farre..;-) |
|
|
på min sitter 20'Hartge från 38, fram är den valsad, men det sitter inte så breda däck på dom (standard brädd på m5) hade "macc" |
|
|
Är jag ensam om att tycka att 20" är oproportionerligt stort på E39? Har sett E39 med 19" Alpina, snyggt! men där går gränsen. (högst personlig åsikt) // Lazze Länk |
|
|
Jag tycker att Hartge Nova 7 görs så jäkla bra på E39.... så jag tycker 20" går jätte bra. |
|
Daytona |
Japp det är den omtalade från sthlm han köpt. Känner igen inredningen... bmw320cab--->Sa till dig i en tidigare tråd att slå till... MIN EX:Länk |
|
Farre-mannen: Man KAN inte byta bort M5 fälgarna, de är ju de vackraste fälgar som någonsin gjorts? Bara min åsikt iof... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.