|
|
|
|---|---|
|
Mors! Ska ge mig i kast med att byta ut beläggen på min m3. Undrar om det är svårt, är det något jag ska tänka extra mycket på? Finns det bra alternativ till originalbeläggen, eller är det bäst att använda dom? Om man inte vill använda original domkraften, vilken lyftpunkt skall jag använda på bilen? Tack på förhand! Mvh Klas | |
|
Kolla så du har 7:ans insexnyckel, annars tar det stopp med en gång för dig. Angående lyftpunkt så finns det 1 klack som sitter under bilen i linje med hålen till org.domkraften. Där blir det jättebra att lyfta. Lycka till/Berbel |
|
RafkoM3 |
Bytte igår, tog mig ca 1 h. Helt ska du ha insex på hylsa då de kan sitta hårt som fan. Mekonomen har mera slitstarka TEXTAR som kostar 680 istøllet fær 420 kr Länk Länk |
|
Tackar & bockar! /Klas |
|
|
va heter d "dammfria"? E d bra prestandamässigt jmf med original lr hur ska man tänka när man väljer?? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Finns det nått som säger att det inte är Textar som BMW monterar??. ///MVH Hasso Länk |
|
300+ Dom vanligaste är väl Green stuff och Red stuff. Lite olika på dem hurpass varma de måste bli innan de fungerar optimalt har jag för mig. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department //cruZZe |
|
|
BMW´s klossar brukar vara Textar. Bästa klossarna är nog Performance Fricktion som Länk säljer, men dom dammar, sliter skivor samt väsnas en del. _______ //Niklas BMW CS NORD 3555 BMW SC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.