|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Kahn-d 525 M Paket 03,a sedan |
|
| Skulle va en gnällande ratt vid kallt väder då ... | |
|
solglasögonen kan ligga och skallra om jag inte petar dom till rätta i facket tilll vänster under ratten he he=P knarrade lite i listerna när man kör över kullerstens vägar innan, tog lite silconbortagningsmedel sen vart det med tyst, kan vara ett problem med med så här tysta bilar att minsta lilla grej hörs om det är något. Bästa Möjliga Wal ;) |
|
|
en grej till förresten, lite mer vindbrus i touringen än vad det var i sedanen är det pga av railsen på taket kanske? Bästa Möjliga Wal ;) |
|
|
Skrammel från färddatorknappen på blinkersspaken. Kvitter från kupéfläkt vid -20°C och nedåt. Annars tyst och fin :) ___ Min bil: Länk |
|
|
Etoda, jag hade kvittrande ljud, det kom från låstungan på säkerhetsbältet när bältet är kopplat i ståndarlåset. Prova att spruta i lite siloconspray eller liknande i ståndarlåset. En gång BMW - alltid BMW |
|
| Vindbrus runt framrutan/A-stolparna (byttes 2009 innan jag köpte bilen). | |
|
Jag skulle vilja testa en annan e39 touring för att jämföra ljudnivå, hur bromsar känns, hur mkt motorn märks av på tomgång etc och faktiskt just vindbrus från a-stolparna då jag tycker mig höra en del vindbrus. Rutan är bytt på min också, dock gjorde förra ägaren det. Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.