|
|
|
|---|---|
|
Har ni sett det här?den va lite för billigt eller vad säger ni? Länk | |
|
ja, man kan ju tro att det ska stå 55´istället :) BmW - enjoy! |
|
|
Underbar stavning...:))) Apropå annonser, kikade igår lite på nätet och såg en annons om en lägenhet som var till salu, det stod: "Sälges pga av flytt" Nähä, tur att han flyttar ut i alla fall...ha ha "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
|
Det låter som ett fantastiskt bra pris tycker jag! Det är ju naturligtvis först när man tar sig en närmare titt på bilen som man kan se om det är ett fynd... Om jag inte precis hade köpt min bil, så hade jag definitivt tagit mig en titt på denna...! Mvh Jörgen |
|
|
ja, i ärlighetens namn är jag nog lite sugen :) BmW - enjoy! |
|
|
Här är ett annat ex att jämföra med: Länk Mvh Jörgen |
|
|
Jag tittde på många 530/540 (30+ st) förra året innan jag köpte min. Vissa låg på 90.000 och några var nog också värda det, Några låg på 35.000 men jag tyckte att det knappt var värda den summan. Skicket varierade ENORMT. Med det vill jag säga, det är omöjligt att uttala sig innan man har kollat bilen närmare. Tillgängligheten på internet och möjligheten att söka gjorde det mycket svårt att köpa en bil. Det gick alltid att hitta en billigare bil med samma mil och utrustning vad man än tittade på jsut nu. Bara för att sedan upptäcka att bilen var skräp när man väl rest dit. |
|
|
Om bilen "är värd" sina 90000kr så borde den i princip bara ha gått ett fåtal tusen mil (4-5000 mil)och vara i nyskick, annars så är det ett rent önskepris ur säljarens synvinkel. Jag skulle kunna sträcka mig till runt 70000kr för ett ypperligt ex av en 93:a, men inte mer än så... Mvh Jörgen |
|
|
Kika på den här: Länk Mvh Jörgen |
|
|
Jögge! Bjuder du på växellådan? |
|
|
"Getriebeschaden" missade det, sorry! Annars så såg den ju fin ut... :-) |
|
| Men man kan ju köpa en hyfsad växellåda för 90-25=65' eller:))) | |
|
Har inte så stor koll på vad en växellåda kostar, men om den går lös på 25000kr så hamnar man uppe i 50000kr, hmm nja då vete faen... Mvh Jörgen |
|
| skildiet??? vad är det? | |
|
Kanske betyder "skild i ett", alltså skiljer sig hela tiden och därmed så måste han sälja bilen varje gång... Mvh Jörgen |
|
Helga |
Har sett värre..........lol |
|
Har själv brottats med "samma problem" när jag köpte bil förra året. Oavsett vilken bil du tittar på så kan du ALLID med dagens möjligheter att söka över nätet hitta en bil med samma årsmodell, samma utrustning och mil, någonstans i världen till ett lägre pris. Men efter att ha tittat på ett oändligt antal av dessa fyndbilar så har jag insett att det är grymt svårt att hitta en av dessa fynd som inte också har en anledning till varför de är så billiga. Jag hittade i alla fall inget fynd som höll, utan köpet en lite dyrare bil där allt var som det skulle. |
|
|
Jag sålde min gamla 525-91 för med pengar än så.... det är billigt..... Länk (Såld) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.