AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
795

tyg till sportatolar E30 finns det???

gonzo1
Hej alla BMW intresserade!Har ett litet problem med tyget på förarstolen, det har börjat fransa sig där man sitter. Nu undrar jag om det finns nytt att köpa och byta ut det gamla med för det ser för taskigt ut? Mycket tacksam för svar. Bilen är en 320 -88 kläseln är mörkgrå. Kan även tänka mig att köpa en bättre begagnad stol. Tack på förhand gonzo1.

Sp
2.188
Spiidfriik
BMW F31 335d -14
Nissan Skyline GT-R -95
BMW E21 323i -82
+ några till.
Alla separata kädseldelar finns att köpa som reservdelar på BMW. Inte så förtvivlat dyrt heller har jag för mej. Men du måste ha med chassienr. så att de kan kolla exakt vilken färg din bil har på inredningen. Det räcker inte att säga att den är mgrå...

Get in and sit down,
shut up and hold on!

///M Power
borde det inte se ganska fult ut om man byter tyget endast på sitsen? tyget är väl mörkare där då
bl
2.294
blixten
325i -88
Snyggare än trasigt i alla fall...
sm
99
smartin
318iS -90
Jag har samma problem med min passagerarstol(!). Var och pratade med en lokal tapetserare (som klär om möbler) Han skulle ha ungeför 700:- inkl. tyg för att klä om sitsen+ ryggstödet på förar+passagerarstol. Tyget skulle klara 10000 nötningar.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Fick tag på en bit klädsel till en äldre E32 med skinn genom den lokale BMWhandlaren. Blev riktigt bra efter hjälp av en sadelmakare...

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.