|
|
|
|---|---|
|
Är det mycket att göra tro? Fick mitt system ifrån kelleners ifrån katten och bakåt. Nåt som måste beställas? Hur lång tid tar det? Klarar jag som aldrig skruvat typ att göra det själv tro? tack för alla svar på förhand /C | |
Deliq |
Vad är detta ?? En Alfa-ägare som aldrig skruvat ?? Hur går det ihop ? :))) Jo visst fixar du det, det är inte särskilt svårt om man har en bra höglyftande domkraft, GDS-hall med lyft/grop eller liknande M V H Deliq "Det är ofta dyrare att göra för lite än för mycket" |
|
tänkte ta å besöka min närmaste gds mack men ok lyfter å ser tack för piken, men min polare jobbade på en alfaverkstad så jag hade en personlig meck :P Länk |
|
|
Beställde du från Kellners eller från eisenmann? Samma produkt, märklig prisskillnad. Angående bytet, så fodrar det en vinkelslip och en kompis som håller systemet. Och 2 avgasklammor då. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
kelleners beställde jag jasså skiljer det sig mycket? de bjöd iofs på frakten så allt landa på 5900 tror jag är det samma grejer? vad kostar det på eisemannn? |
|
|
Eisenmann kostar 6100 på xerius racing till 330 ci. Var beställde du ifrån? Ja de ska vara exakt samma grejer. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
jag tror de drog under 6000kr ifrån kelleners JAg köpte min ifrån de. |
|
|
Direkt från Kellners i tyskland? Har du någon länk till systemet? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
här är det en bild då Länk K.sport Stainless Steel Rear Silencer zwei 70 mm tail pipes, for strong powerfull sound for 320i-330i since 9/2000 1810046305 C € 665, och här kommer länken Länk |
|
|
Jag skulle tro att de är en sak som skiljer dessa system åt, och de är texten på slutrören. Eller Kellner skriver inte ut något? Får man inte välja ljudnivå alltså? BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
ne kelleners var blanka välja ljudnivå nää tyvärr bah aja nu är det kört :) |
|
|
Costas: Jag kommer köpa ett sportsystem till våren, så de hade varit intressant att få höra dina reflektioner av kellners på 330. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
wendtan: visst ska försöka hinna montera det imorgon sen ta rjag lite bilder å försöker spela in lite ljud me brumbrum |
|
|
så nu är den äntligen på!!! mysigt småburkigt ljud... jävligt nöjd å så tre bilder på nya auspuffen Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.