|
|
|
|---|---|
|
Har lite svårt att finna rätt stötdämpare till min m-5 -91.Skulle även vilja ha tag på handbok alt gör-det-självbok till bilen.Är det någon som kan ge ett bra tips, så skulle jag bli jävligt tacksam. Mvh RoMi | |
|
Vad menar du att du har svårt att finna rätt stötdämpare till din M5.. Det är bara två sorts av stödämpare till M5:or 3,6. En med nivåreglering och en utan... Nivåregleringsdämpare har en slang som går in i själva dämpare. Om det läcker då gäller att byta dessa dämpare.. runt 6000.- på BMW annars för du konvertera till vanliga men det blir inte billigare heller om du tänker lämna bilen till nån autoriserad verkstad för att göra detta.. eftersom du måste köpa hela fjäderben bak + plugga några slangar... M.V.H Mauricio Villasmil Mauricio |
|
|
Nivåreglering ska vara standard på alla M5 E34, åtminstone tyskt och svenskt utförande. Jag rekommenderar bildelbasen.se, och leta kompletta original fjäderben bak från någon skrotad bil, men allra bäst är att skaffa nya dämpare från BMW förstås, men som sagt en stor utgift, men det är inte orimligt att man får köpa nytt till en bil som är 12 år gammal egentligen. //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.