|
|
|
|---|---|
|
´Tänkte bara kolla lite.. Vem är yngst här som äger en egen 7:a? :) | |
| Har ingen sjua längre, men jag hade precis fyllt 18 när jag köpte en 735i e32 -88 :) | |
| ÄR 23 år får väl räkna mig som en av dom yngre E38 ägarna | |
| BMW 730i -91 19 år | |
| BMW 730ia -91 23 år | |
|
BMW 750 -93 21 år Det är inte dom höga farterna som dödar det är dom snabba stoppen |
|
| BMW 740 -93 43 år | |
| ErikThörn: Har du haft 10 stycken 750? Läckert! | |
|
Jag e 20år..yngsta E38an hitills.=) Ny bild 29okt- Länk |
|
|
e38 20 år.. det är helt okey :) 2 månader sen: Länk |
|
| synd på min dragkrok.. funderar på att ta bort. men måste väl registrara om bilen.. orka!! :P | |
|
Ja jag har hunnit med ett par 750 men var för byta från ett vinnande koncept?? :) |
|
|
Snart 19 2 st 750 och en 735 hittils. Kommer att bli fler, det är säkert! En gång V12 alltid V12... BMW CS #5139 |
|
|
BMW 750-iL -90 16 år. FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
Och vid er låga ålder...äger ni bilarna på pappret också?? Eller är det mor och far?? Och är de så, då är ni helt plötsligt inte så unga ägare längre....så frågan borde vara: Vem är yngste ägaren av en 7-serie och har bilen skriven på sig själv?? Jag syftar givetvis på "försäkringsfusket". PEO |
|
320-325 |
då äger jag min bil helt fullt ut har alltid skrivit mina bilar på mej själv. grymt dyrt men jag äger min egen bil iallafall, det är därför jag inte har råd med en 7a´´ och istället får köra runt i en e30 320i med m20b25. jag är 22år |
|
Jag har alltid haft mina bilar skrivna på en död släkting sedan jag var 12 år , detta då bolagen alltid får tillbaka sina fakturor med "addressaten ej nåbar" , och efter 1 månad byter jag bara bolag. Perfekt , aldrig betala en krona i premie. det får ni andra göra åt mig. Hehehe allt åvanstående är såklart inte sant , bara tyckte det var en så pass oviktig/betydelselös tråd så jag fick lust att dumma mig lite. :-) FIAT Panda - Alla borde ha en , i grillen. :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.