|
|
|
|---|---|
|
Deras priser, är det verkligen för 4 hjul? Dum fråga kanske men det verkar ju väldigt billigt? Är det någon som har erfarenhet av att handla hjul där? Hur mycket kostar det att få hem grejorna? Kan man åka dit själv och titta eller har de bara nätförsäljning? Jag har lite svårt att få fram info från hemsidan. Kanske beror på min begränsade danska. Fredrik | |
patrick0209 |
hej det är per st om det inte står det dom liger i Nordborg och Odense vet ej om dom säljer fälgar där men testa att ringa till dom jag kan göra det också till dig telnr til nya delar är +45 65 94 15 45 Odense telnr til nya och beg delar är Tlf. +45 74 49 11 80 Nordborg MVH Patrick |
|
Det står "saet" på dom där priset gäller för fyra och "stk" där priset är för en. Sen får du ju lägga på 25% i moms och 20% i valuta diff. Majoriteten av fälgarna är ju kopior och vart eller av vem dom tillverkas har jag ingen aning om men det lär ju vara en bidragande orsak till det låga priset. Det framgår ju både av bilder och text i vilka paket det även ingår däck. // CB. Länk |
|
|
Jag mailade dem för en tid sedan om pris på 4st Alpina 20" inkl. däck + frakt till Sthlm. Pris på deras hemsida är 29.895 Dkr ex moms. Pris fraktat och klart till Sthlm blev 30.894 Dkr ex moms = fraktpris 999 Dkr = 1.206 Skr (jag köpte dem inte, var mest intresserad av deras webbpriser kontra priset hemkört och klart) // Lazze Länk |
|
|
Lasse: För 1200 pix lönar de sig att åka över att hämta dom, iaf för skåningar :) BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.