|
|
|
|---|---|
KaLLeSpeCiaaL |
Hej alla ni som har M5:or (E-34) kan inte vi börja byta bilder så ser vi vilken e fräshast,det går bra me original bil,men hellst en stylad,jag har nåra bilder på min bil,som har 18oz nova2 hjul,m speglar,o annat LETS DO IT 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
KaLLeSpeCiaaL |
DET BÖRJAR POPPA BILDER AV M5:0R i mitt mail,läsarna har verkligen fräsha bilar,speciellt MÄKINENS bil,som ny FORTSÄTT SKICKA 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
|
Tjena. Är det inte bättre ni skickar dem till "Läsarnas bilar" i galleriet så vi andra kan ta del av dem? =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| Det tycker jag oxå men då borde folk även skriva in sitt användarnamn där så man vet vilken det är . | |
|
Jahapp! Då måste man dra fram kameran då... Bra idé Kalle. Gillar din användarsignatur:) M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
|
Du Kalle, skicka gärna bilderna till mig! (om ni andra tillåter) M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
KaLLeSpeCiaaL |
jag kan skicka billd på min bil,men som sagt fotona jag fått vågar jag inte ge ut utan tillåtelse,men dåså,ska vi sätta igång me att lägga in våra bilar o berätta om dom? men tills dom planerna fortsätt skicka/as kul o se sin favvo bil i olika färger mm,dessutom får man tipps om styling o det,va man kan göra o så som innan=alla som skickar billd till mig besvaras me bild på min bil va tycker ni alla?ska vi lägga bilarna i läsarnas bilar sen? ETT TIPS SKYM REG NUMMRET PÅ BILEN NÄR NI SKICKAR BILDER TILL VARANN 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
KaLLeSpeCiaaL |
din sign e inte så tokig den heller Bayeriche,snodde iden av dig:) 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
|
Åh, jag gissa det, MEN DET ÄR FULLKOMLIGT OK! Jag måste passa på att berömma de grabbarna som står för denna hemsida! Den blir bara bättre och bättre varje dag! M5 3,6l, den hållbara M5'an! |
|
KaLLeSpeCiaaL |
den ska bli BÄST :) jag tycker alla läsare här e roliga,jag menar jag älskar bmw,,m5 e min favvo nu,o vart kan jag prata om bilen mer än här?INGENSTANS JAG E NÖJD,bara o tacka dom som gjort sidan möjlig till oss 3.6 DEN HÅLLBARASTE M5:an |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.