|
|
|
|---|---|
|
Här är en film och bilder med BMW M3 CSL runt Nürburgring som jag tagit. Servern klarar bara 30 samtidiga nerladdningarna och trycket har varit mycket hårt. Med andra ord behöver ni inte skriva i tråden att det inte fungerar... Om någon kan lägga upp en spegel är det tacksamt. 1) FILM Länk 2) FILM (för medlemmar) Länk 3) BILDER Länk Ladda ner och höj volymen! Mvh www.RS6.com :) Länk | |
|
Grym, kollade på den hos ww.sportbilen.se Jag lovar att filma min re-loadade (480hp) CSL nästa år, eller så får du haka på å filma min bil :) |
|
| härlig bil, CSL! vad ska du göra med den för att få 480 hästar? | |
|
Fy f**n va man blir sugen på att skuldsätta sig och skaffa en M3 CSL när man hör det där ljudet, trevlig film! /Wille |
|
|
Gladiator'n, är det du som ska stoppa på kompressor hos KM? Vill du filma eller fota vet du vart jag finns. Förevigar en Porsche 996 Turbo TechArt inatt på lite olika distanser så håll er i högerfilen :) Länk |
|
Agge |
RS6: Grym film. Ljudet är helt underbart på den bilen. Välkommen till forumet förresten! Mvh //Agge |
|
RS6; Nej inte KM utan ESS skall göra jobbet. Det skulle vara koolt att filma resan därifrån när man hämtar bilen. Riktigt goa vägar där borta. Och håller växthuseffekten i sig så blir det kanske barmark vid tidpunkten för hämtning :) //Anders -------------- "Re-Loaded" |
|
|
nderbar film... var inne på din sida för ett tag sen och laddade ner den... super ljud... |
|
|
Är det flera än jag somlängtar till värmen och bilen:))) RS6: Tyckte mig se en R6S som M3an körde om i ett nafs:)) Ps.bra filmat |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.