|
|
|
|---|---|
|
Är det Harrys Bilskrot i Malmö som har så mycket skrotade BMW där man själv får gå och plocka ihop (=skruva av) det man vill ha? Tänkte nämligen åka dit någon gång och leta efter lite "smått och gott" med en svåger. /David | |
|
Länk Två bilar är fler än en.. |
|
| mumma, ngn som skulle kunna tänka sig att åka å plocka bort det där shadowline pkt på 318IS:en för mig? ;)) | |
Ras.mus |
En sak med returbilen är att de sällan ser ut som på bilden när man kommer dit... Folk sliter loss vad de behöver och förstör en hel del, dessutom försvinner alla delar man vill ha på ett par dagar... Så att hitta en hel inredning eller ett gäng stolar i gott skick är näst intill omöjligt. Men för småsaker är det perfekt! |
|
Du kan inte plocka något på Harrys... när du kommer dit så får du gå till disken och tala om vad du vill ha så går de in på lagret och hämtar det. du får inte gå in till bilarna.... Däremot så kan du gå runt och plocka lite själv på returbilen Länk (Såld) |
|
| Tackar för svaren. Nu blev man lite klarare över vad som gäller och det kan ju vara rätt skönt innan man åker 25 mil enkel resa, vilket man förvisso gärna gör i en BMW.... | |
|
Hur vet man vilka delar som finns kvar på en bil på returbilen? Det finns ju inget telefonnummer att ringa och ingen mailadress. Jag ska bygga om min tdsa till manuell och det finns en manuell sådan på returbilen, men de går ju inte att veta om delarna jag behöver finns kvar. Har 50 mil dit, så att chansa är inte att tänka på. Diesel innehåller mer energi än bensin! |
|
|
Tyvärr går dom nog inte ens ut och kollar till dig iheller. Filosofin med returbilen är låga priser,ingen garanti,du plockar av grejorna själv. Harrys däremot som äger returbilen har det lite annorlunda Dom har höge priser,garanti, dom plockar av delarna. Harrys brukar ha ett gott sortiment av delar till BMW och godbitarna kommer sällan fram till returbilen, skulle dom göra det är dom borta samma dag eller som Ras.mus säger sönderslagna. Trots allt kan jag inte låta bli att gilla returbilen, jag tycker det är helmysigt att åka ner lite då och då för att se om man kan göra några fynd. Jag skall inte sticka under stol med att jag gjort ett antal fynd därnere under åren dom funnits. Du kan ju passa på att ta det i samband med årets första BMW träff i Malmö så slår du ju 2 flugor i en smäll! Johan S Chassinummer:3527066 www.bimmer.nu Länk sidan för Bmwtokar! |
|
|
Att åka till returbilen är som att köpa en lott! Men var 25e gång jag är där brukar jag hitta något. MVH Kjelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.