|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har något bra tips på vilka extraljus man kan klämma dit på en e34 utan att det ser förjävligt ut??? Är det någon som har några extraljus som passar över så hör av er till mej. | |
|
Inte till E34:a men det borde funka att göra på samma sätt. Länk Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| www.extraljus.com | |
|
Sätt dit en ljusramp. Bra ljus och du slipper förstöra fronten. Jag har en till ett bra pris. Hör av dig om du är intresserad. Så här ser den ut. Länk |
|
|
pp kolla mailen..... |
|
|
Jahapp, och vi andra då? Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
vadå vi andra??? vill du å ha mail eller??? |
|
|
Fick för mig att du skulle maila en beskrivning men det var ju tvärt om. Sorry. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
| Jag har 3st bosch bignick, inte det snyggaste, de åker bort till sommaren igen! Har en Hella ljusramp på våran 325, tycker inte att den är så bra, ger hyffat ljus nära bilen, men inte mer än så! Kör skogsväg några mil om dagen, då är big nickarna mycket bättre, så man slipper träffa på ev. älg, ren! :) | |
|
NBB Alpha ser bäst ut, om de ska sitta på en äldre BMW. Monteras ovanför regplåten på en vanlig universalhållare (som skruvas där reg-plåten skruvas). Länk |
|
Sixten |
Skippa extraljusen helt!!!! Vi är väl inte tillbaka på sextiotalet, eller???? Varför inte montera taksökare när du ändå är igång?? Förstör inte en av de snyggaste fronter som finns. Skaffa ett par kontrastförstärkande brillor istället, ser både divigt ut plus att du slipper ingrepp på bilen. 525iA |
-Daniel- |
Sixten: tror inte det primära med att sätta dit extraljus är att det ser snyggt ut utan att man ser nått.. kan ju vara ganska trevligt om man bor nånstans där det finns mycket djur runt vägarna knickare är iaf det minst fula på e34 eller så kanske ramp.. själv tycker jag fronten är skitful redan från början så jag borrade in en ramp det blir värre nästa vinter när jag ska på me en ny framskjol...då vette f*n va man ska hitta på så man ser nått |
|
Sixten du bor väl kanske där det inte finns djur eller mörker??? Här i Norrland finns de ganska gott om båda delarna.... Extraljusen sätter man ju inte dit för att försköna bilen utan för att förbättra bilen såklart! |
|
|
MM_JEPP;-) Och för att dra extraljus-chicken race mot timmerbilarna! (tips: använd solglasögon!) =)) |
|
|
Jag kör med 3 st Hella 3000. Stora blaffor, men det ska ju lysa bra. De åker av till våren. Om du tänker smälla dit 4 st, se upp så att de inte blockerar helljusen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.