|
|
|
|---|---|
|
Hur har ni blivit bemötta av Trygghansa vid skador? Själv blev lag påkörd i sommras av en lastbil Han fick allt reglerat och klart väldigt fort men det kostar ju såklart en del i stilleståndsersättning för försäkringsbolagetbolaget att ha en yrkesbil stående. Själv har jag fått bråka som fan med dom och fick inte ut så pass att jag kunde köpa likvärdig bil för pengarna. Hände i slutet på juli klart först nu FY FAN vilken långbänk SISTA GÅNGEN Jag är kund hos TryggHansa Tummen ner åt er... Gumman skrotade BMW´n när första snön kom Den hade jag försäkrad hos IF och fick ett toppenbemötande snabb skadereglering 10 dagar tills pengarna var insatta på kontot och inget bråkande om ersättningen bara titta på nätet efter likvärdig bil och pris fungerade kanonbra ett stort tack till IF | |
|
Det är bara att gå till konsumänt ombudet dom kan jälpa dej med att tass med dom för det är innge ide att jöra det skälv. För dom lysnar innte på en prevat person om dom får för sig något. Byt till IF dom brukar inte vilja bråka. |
|
|
"tds" har själv samma erfarenhet av IF, de är toppen att ha att göra med. De kostar ngn krona mer i premie men det struntar jag i, den gång man är tvungen att anlita dom kvittar dessa kronor. If ringer alltid och undrar om man har varit nöjda med dem de gånger man drabbats av skada. Vänligen Tommy NoFear |
|
|
Tds: Har bara gott att säga Om Trygg-Hansa de har alltid bemött mig på ett korrekt sätt. Har haft inbrott 2ggr i samma bil fått en bil målad och lite vanliga parkerings skador och det har fungerat klockrent med Trygg-Hansa. ps.detta har inte drabbat bmw utan andra bilar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.