|
|
|
|---|---|
zx7r |
hej! har en liten undring ang. av-isning av backspeglarna, enligt instruktionsboken ska det gå på automatiskt,men det funkar inte på min. så min fråga är om det finns nån givare eller säkring som knasar, för rimligtvis borde ju inte båda spegelelementen ha gått sönder.? tack på förhand |
|
På min går det MYCKET långsamt! Tar minst en halvtimme innan de är uppvärmda! Lite jobbigt är det. //Thorssa |
|
|
Mina blir varma på bara någon minut! Kolla först så att du verkligen har elvärmda speglar! Lossa spegelglasen genom att försiktigt dra dem bakåt i bilens färdriktning, de sitter med fyra hakar. Kolla så att du har sladdarna och att de får spänning vid påslagen tändning. Det är ganska vanligt att värmetrådarna är sönder, sök lite här i forumet så hittar du mer info. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
De är ganska vanligt att just värmetrådarna är av. är din bil svensksåld har den eluppvärmda backspeglar som standard. BMWCS Syd #05392 Snälla bruka sökfunktionen. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.