AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.283

Arkiv X - BMW okänd spottad?

pu
24
putteprutt
523iA -99
Invasion!

Dessa bilder togs någonstans i en svensk stad natten mot lördag 8/11 2003. Någon som känner igen detta, eller står vi inför något okänt?

Länk
Länk

Naturligtvis vet jag ju vad det är det själv, men min kamera ser inte lika bra i mörkret som jag :-)

Gissningstävlig? Vinnare -> T-Shirt?

--/Peter

BMW -- Break My Window
Hehe.. Kul, kan det vara en 645?

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Den nya 625 tds:)
Asken
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Nya snikmodellen 618i...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Nejnejnej, det är 625 tds... 618i har inga dimljus och inte heller vita blinkers, se bild 2 det går inte ens att få på den modellen.....
Man ser även intercoolern i fronten innanför gallren på bild 2:)
tog du fler bilder som var något bättre än dessa?

BMWCS Syd #05392
Snälla bruka sökfunktionen.
Bitte benutzen Sie die Suchfunktion.
wendtan:

Om du kommer upp stockholm så finns det 3st hos Bmw Solna för vip gäster/press att se på och sitta i:))))
Starre: Okej. Jag körde precis om en x3a på motorvägen, så de borde finnas någon sexa härnere med tycker man.

Spontant så såg x3an betydligt bättre ut i verkligheten än på bild.

BMWCS Syd #05392
wendtan:

SÅ du menar att x3 är snyggare i verkligenheten än på bilden?dvs inte så plastig?

Ps.

Jag körde Askens 330ci och ja det kommer ljud från backspeglarna precis som du sa och dessa ljud finns inte på M3an
Starre: Jag tycker absolut att x3an var mindre plastig i verkligheten. Den var större än jag trodde faktiskt.
Innan har jag nästan haft på känn att x3an skulle placera sig som compakten på min lista dvs längst ner, men den får hamna längre upp än så.

Har ni ingen x3 i stockholm?

Angående speglarna så var de som jag misstänkte då, skönt att få de bekräftat. Tänkte få mina m3 speglar monterade i samband med en större rekond i vår. (Ditec troligast, men är inte helt överens med mig själv än :)

BMWCS Syd #05392
wendtan:

Fanns tydligen en x3 vid ett tennis event så den borde väl oxså ha funnits på Bmw i Solna där 6an fanns antar jag.....

jag har testat både MrCap och nu senaste Ditec...........Ditec får nog inte lika mycket avfettning på sig då jag nyligen köpte en vinterbil så jag kan tyvärr inte säga vilket som är bäst.
Aldric
Dom fälgarna är bara bortom allt sans och förstånd vrålläckra .. mumma ...

Bild 2 = ny skrivbordsbakgrund :)

Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås

Länk
Fr
1.133
Freude am Fahren
330E xdrive touring -25
Det är nog en av vipbilarna då den är förvärvad av BMW i Solna redan den 10/10 men först tagen i bruk i fredags den 7/11
Det är en 645ci. Lgrå Nuvarande ägare BMW Sverige.
togs i bruk första gången 2003-11-07

---
Länk
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Den skulle bara kosta mig 4388kr/år i försäkring... Billigaste BMW´n att äga hittills... Om man bortser från kapitalkostnaden förståss.
Hubbe325:

Äntligen har du möjlighet att köpa en vacker bmw med rimliga försäkrings kostnader:)))
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Precis, den kostar ju mindre i försäkring än volvoj-ln jag har nu under vintern.
Hubbe325:

Såg att du och jag regade in oss på siten samma dag:))))
Visa användare
879
mageng
528iA -99
Nu ser jag... en ford mondeo!!!
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
En gatulampa... i bakgrunden...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.