|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
RafkoM3 |
Fick min GT frontspoiler snodd inatt av några jävla förbannade tjuvar i Malmö, inatt.. Är det någon som hör något eller liknande så uppskattas tips!! Själva läppen var lite skadad på vänstra sidan...jag känner igen skadan. Blir så förbannad bara, nu kommer jag ihåg varför jag inte ville ha E36, utan det var bättre med E30. KOKAR av dessa idioter som inte kan arbeta fram något eget utan måste SNO.... Länk Länk |
|
För j*vla trist! Ska hålla ögona öppna! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
Trist.. Det är privat garage som gäller i Malmö om man kör M3 E36 tyvärr, blev av med två par speglar på tre månader innan jag fixa garage. |
|
| trist,, blev av med mina fram-blinkers ett par vecker sedan | |
RafkoM3 |
Jo, har garage, men jag hade bilen parkerad 2 h utanför en kompis i stan, och vips så var fronten borta... Men men, jag hittar nog fronten till slut. Till våren så ser man nog den på gatorna, eller på strippen, och då blir det inte nådigt... Nu är jag trött på dessa jävla xxxxx ligor som åker runt och snor prylar. Länk Länk |
Jonas M3 |
satan vad trist. en kompis blev av med hela fronten på sin m3 för ett tag sedan. jag klarade min m3 från sånt iockmed jag som tur var har garage med bur. jävla efterblivna tjuvjävlar. ser eller hör vi nåt så självklart säger man till. |
|
Lider med dig!!! Jag fick nöjet att ta ett par på bar gärning som försökte sno min förra bil.... Jag sprang efter dom i ca 1 km med ett basebollträ i ena handen, när jag var tillräckligt nära så kastade jag det allt vad jag orkade och träff blev det :-) Hoppas dom tar sig en funderare nästa gång....? Nipply |
|
| Själv skulle jag nog inte slänga mitt enda vapen, utan kuta några hundra meter till så man kommer ikapp ordentligt. lite trist om de plockar upp träet och vänder... | |
|
En risk jag var beredd att ta.... Men med den farten vi sprang i så hade jag trä´t vid mina fötter inom 1.5 sek igen :-) Dumt att slåss, men i vissa lägen kan det vara tillåtet, som tex när det gäller sådant som är mitt! Nipply |
|
|
Den hamnar väl på en 318 med neon. Fyfan för vandaler. Jag skall hålla ögonen öppna när jag cruisar i stan. |
|
|
Tror inte ens Ludmilla skulle springa ifrån mej i ett sånt läge :) // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
RafkoM3 |
Tack boys... Nu till något helt annat.--> Spinning Wheels, kromade 18 eller 19" på M3an... Vad tror ni? Länk Länk |
RafkoM3 |
Alltså mörkt krom, typ polerat mörk alu. Liknande som M5 E39... Dessa i "spinning wheels", kan det funka, eller blir det raggar/amerikanare stuk på bilen? Länk Länk |
|
finns d bilder på fälgarna? M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
Det är ju inte helt utan anledning man kör men ett bollträ i bagage luckan o tårgas samt fjäderbatong i hanskfacket. Efter en stulen spoiler och bilen rensad från lister samt en smitnings skad så blir man bara trött....suck. Det är bara tur att man inte får tag i tjuvarna, man hade bara gjort sig själv olycklig. Numera står bilen alltid parkerad i en 20 fots container på ett inhägnat område med video övervakning. Trist att folk inte kan skilja på ditt o mitt. Ska hålla ögonen öppna efter din spoiler......förr eller senare dyker den upp på en sur 318 med ett krokigt monterat M3 paket. 1BJÖRN |
|
ErikNilsson |
Hur snor man en GT-framspoiler? Måste man inte lägga sig under bilen och skruva bort alla skruvar? Om jag minns rätt så sitter den fast på ganska många ställen så det är nog inget man gör på 1 minut. Att detta sedan är gjort mitt på gatan i Malmö är bara ytterligare en anledning att hålla sig långt ifrån den staden. I Lund däremot så verkar det lugnare. Står en GT i centrum på samma ställe ganska ofta och den verkar vara tämligen stöldbefriad. Att det ska skilja så mycket på några mil! |
RafkoM3 |
De sliter loss den....50% av fæstena går isønder, men det stora hela klarar sig Länk Länk |
|
Stöld, vandalisering m.m. är tråkigt. Måste säga att jag har haft tur här i Helsingfors, klarat mig utan några problem, fast bilen står på gatan. I min hemstad Ekenäs finns nästan ingen vandalism, 15k invånare:) Men läste förra veckan i en tidning att skadegörelsen mot fordon har ökat 70% under 10 månader i Helsingfors. -70%!!!! |
|
| Den GTn som står mitt i Lund är min gamla, hoppas verkligen att den få vara i fred. I malmö har jag aldrig ställt den GTn, efter att ha fått min fina 328:a keyad på Exorcisgatan för nåt år sedan... det står (stod i alla fall) en silvrig E46 M3:a där dagligen, den blir då aldrig repad... konstigt, folk vet nog vem som äger den och vet vad som händer om nån pillar på den... | |
ErikNilsson |
Johan, nu är det nog bättre om vi inte nämner några gator men jag tror faktiskt att den GT:n i Lund som jag har sett stod där innan du sålde din. Den var inte riktigt heller utav av det skicket som din och nu när jag kommer att tänka på det så var det varken små nummerskyltar, vita blinkers bak eller bakrutevingen. Alltså inte din förra bil!!! |
|
Hur många GT har ni nere i Skåne egentligen?? :) Allvarligt, jag får det till tre-fyra st nu... Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.