|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja se nån som byggt om sin M3 E36 front till E46? Nån som vet om något sånt bygge och vart man kan se bilder på detta..? | |
| Förhoppningsvis finns det ingen. | |
|
Varför de? |
|
| För att det skulle se för jävligt ut? | |
|
O vad baserar du de på..? Meningen e juh att de skulle se ut som fronten på en E46 o den e inte särskilt ful... Enligt mig... |
|
Agge |
Har sett en e36:a med e46 M3 front och det såg konstigt nog väldigt bra ut. Men har tyvärr inga bilder att dela med mig. Mvh //Agge |
|
har också sett en e36 med e46m3 spoilern+dimljus såg jäkligt bra ut! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Får kräkningar av bara tanken... en E46 har ju mycket "rundare" linjer än E36... passar ju inte in alls. --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
Agge |
Hittade denna, Länk Är kanske inte så lätt att se på just den bilden om det är snyggt eller inte, men det är alltid nåt. Mvh //Agge |
|
Agge<--- De va juh en vanlig E36 front på den länken du bifogade..? |
|
|
Jag menar asså att de ska va E46 Huv + Skärmar med gälarna + Lyktor |
|
|
Då får du att göra om du ska få ihop det snyggt säger jag bara... Verkar som lite mycket jobb.. Diesel-räsern |
|
Agge |
MikeeMike: Ok, trodde du bara menade framspoilern. Men länken jag bifogade har e46:ans M3 spoiler iaf. Mvh //Agge |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.