|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tja! Är det någon som har bra erfarenheter av någon plåtslagare i Sundsvallstrakten? Jag har några bucklor på en dörr som jag skulle vilja bli av med. Cardent ska ju vara bra men de har ingen verksamhet här uppe så vitt jag vet. Tacksam för svar! //Thorssa | |
|
Nog måste väl nån fixat bucklor på sin BMW i Sundsvall? //Thorssa |
|
| Sök upp närmsta billackerare och se om dom kan hjälpa dig med det. | |
|
Tyvärr vet jag ej vad han heter. Men Motorcentrum använder honom för att fixa bucklor, han ska vara enormt bra, åk upp och hör med någon säljare vad han heter. |
|
|
Den firman har varit på farsans Audi A8 och det blev inte ett bra resultat kan jag säga! Dålig maskering runt taket, dessutom glömde de att lacka ena backspegeln helt och hållet! Vet dock inte hur de är angående plåtslageri. //Thorssa |
|
|
Finns en verksamhet i närheten av Gun's trädgård. På höger sida vägen, man svänger ned vid Firestone? en bra bit ned. Kommer dock ej ihåg vad han heter men han gjorde ett lysande jobb på min första bil. Om jag får en förnimmelse om namn så återkommer jag direkt. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Bergs Bil o. Plåt Galaxv. 6 86332 SUNDSBRUK Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Kanon! Ska kolla med dem vad de kan göra åt problemet! Vad var det de gjorde på din bil? //Thorssa |
|
|
Han lackade hela höger sida på bilen bakom b-stolpen? Ja iaf den mitt emellan framdörr och bakdörr, samt fixxade en ful bula jag fått på vänster längstbak i höjd vid bakrutan.(Touring) Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Okej, hur blev bulan? Kan man se något av den idag? Jag vill helst inte lacka någonting, är lite rädd för nyansskillnader. Du behövde inte lacka något pga bulan? //Thorssa |
|
|
thorssa: cardent har killar som åker runt i vårt avlånga land mellan olika recondfirmor. har själv varit i kontakt med dom och då sa dom det, hör av dig till cardent och fråga för just ditt område "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Bulan, var så illa att den slogs ut och lackades om. Ingen nyansskillnad dock och detta på en röd färg som suttit på bilen i 11 år då. Men som sagt av Patrik N, uppsök Cardent har bara hört bra om dem. Mvh Ola Thomasson BMWCS 5502 |
|
|
Ska nog ta och kolla med cardent iallafall då. Vore ju kanon om de skulle komma till stan! //Thorssa |
|
Donne |
Tjena Thorssa Magnus heter killen i Sundsvall som jobbar på Cardent. Tel. 042-125862 |
|
Finns det alltså en kille som jabbar för cardent som bor och jobbar i Sundsvall!? //Thorssa |
|
|
Thorssa: säger bara en sak, kolla Donnes användarprofil!! "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Ja jag har sett det. Frågan är om han alltid jobbar i Sundsvall eller bara ibland. //Thorssa |
|
Donne |
Thorssa: Jag har inte telnr. till Magnus i Sundsvall, men om du ringer till huvudkontoret i Hbg så får du nummret till han där. Magnus bor i Sundsvall, men åker runt på olika bilfirmor uppe i norrland. Jag kan annars fixa dina bucklor, men eftersom att jag bor i skåne så blir det lite långt för dej att köra. Lycka till Donne |
|
hej, har själv varit i kontakt med cardent ang. bulor, fick nummret till magnus som har: 0703-120431 "Även en 316 kan man ha kul med vintertid" |
|
|
Jag har fått numret till Magnus av Cardent så han får nog ett samtal under nästa vecka =) //Thorssa |
|
|
Nu har jag äntligen kommit till skott! Jag måste säga att det var bra service! Jag ringde vid elva och kom ut till lokalen vid tolv. Halv ett så åkte jag därifrån utan några tecken på bucklor på bilen! Otroligt imponerande att han inte behövde plocka isär dörrsidan eller något sådant! Ner med rutan bara! Jag kan varmt rekommendera Cardent!!! //Thorssa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.