|
|
|
|---|---|
|
Tjena... Fick problem med bilen idag när jag var nere på stan, den gick väldigt ojämnt och var nära att lägga av. Tog mig till min lokala BMW-verkstad och fick efter ett tag reda på att en tändkabel var av. Nu till mitt problem, det gick tydligen inte att köpa bara en lös tändkabel utan jag är tvungen att köpa en kabelhärva. Denna kostar enligt autovation 2800:-, är detta rimligt????? | |
|
Kan väl inte vara möjligt? Kolla på mekonomen om de säljer styckvis! Mvh Robban |
|
| Hehe, ja där tog dom 3815:- för en kabelsats. | |
|
BMW här i stan sålde lösa tändkablar, det var ett styckpris på ca 200-250 kr och de gjorde dem själva (mätte upp önskad längd), av original BMW delar.. Det var till en M30 motor men jag vill minnas att det är samma kabelsort till S38. //HD91 |
|
|
Sorry, Inloggad som Schnitzer?? BMW här i stan sålde lösa tändkablar, det var ett styckpris på ca 200-250 kr och de gjorde dem själva (mätte upp önskad längd), av original BMW delar.. Det var till en M30 motor men jag vill minnas att det är samma kabelsort till S38. //HD91 __ M5 E34 Limousine register |
|
|
Mekonomen säljer lösa tändkablar. Har för mig att jag gav 198 kr för en kabel till femmans cylinder, kolla på deras webb sida. Mackan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.