|
|
|
|---|---|
|
Kolla dessa 2 annonser! Länk Länk Vad tänker karln med? :) Samma bild men 2 olika namn och 2 olika modeller..samt 2 olika telenummer | |
|
Garanterat så att "Simon" i den andra annonsen helt enkelt kapat bilden ifrån den 1:a och utförligaste annonsen, Det är jag övertygad om.. Für immer verliebt, Drei buchstaben.. BMW! |
|
|
Tror som Nachtgeist :-( kass stil. och olagligt! Mvh, Kalle _____ Länk |
|
|
"Ej fälgar på bilden" og "ej vinge på bilden" - det er derfor den "bör ses!!!" Ps. "lånad mail." |
|
| det är väl bara någon som har lånat den bilden. | |
|
Hej! Vet vem det är som har M3 det är Mikael Taleryd och det är en M3. Den andra killen har nog lånat/tagit bilden. MvH Johan |
|
| taskigt.... | |
|
Ja det är inte trevligt med folk som själ bilder på andras bilar. Väldigt oseriöst, speciellt i en bilannons! |
|
| undrar fan hur hans 328 ser ut egentligen.. | |
|
Bilen ser förmodligen ut som den bilen på bilden, dock små förändringar gjorda. Ingen vinge Andra fälgar Ingen M3 interiör Ingen sänkning Annan färg Annat märke och det är egentligen en dekaltrimmad Skoda. =) Ne, men allvarligt... hur dum får man bli eller? --- Mvh. Robban Johansson - "Det ska vara Tyskstuk!" www.robban.org - Snart färdig! |
|
|
Den va bra... he-he Micke K. bmwcs nr.05085 Länk |
|
Aldric |
Det är det som är så vackert med demokrati - du får bli precis hur dum som helst utan att det är olagligt ;) Team BMW M3 CSN Brahegatan, Borås Länk |
|
Jag tycker det är okej att låna en bild om den är lik enns egen bil. Men då ska man också skriva OBS! ej min bil på bilden |
|
| Det är INTE okej att "låna" en bild om man saknar upphovsmannens tillstånd! Det är tvärtom straffbart. Jag skulle inte bli glad om jag upptäckte mina bilder i någon annans annons eller liknande. | |
|
Det er inte ovanligt at forhandler bruker sine egne bilder omigjen, men da står det "arkivbilde" under. Det hadde vært mycke verre om noen tok bilde fra galleriet! |
|
|
Har varit med om att någon annan har lånat min bild och det uppskattade inte jag i alla fall. Skickade ett mejl till säljaren där jag bad honom ta bort bilden men fick inte nåt svar. Mejlade då till blocket och bad dom ta bort bilden. Tog väl ungefär två timmar sen va bilden i hans annons borta. /Andreas |
|
|
Morten M: Det har väl ingen betydelse om det är en bild från galleriet eller vilken annan bild som helst så är det lika svinigt och oseriöst samt olagligt. Mannen: Jag skulle gjort precis likadant som dig! Bra att blocket.se var snabba att agera i ditt fall. Apropå annonsen så är det en M3, jag har sett den på Mittsverigebanan en gång. |
|
| foppa: Ja, du har rett. Jeg hadde inte satt pris på om noen kopierte mitt bilde fra en annons - spesielt inte hvis det inte fremgikk at MIN annons var den ekte. Forstår om djevelhorna vokser fram i pannen da ja. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.