|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har sett en M535i Turbokonverterad bil i Jönköping. Verkar gå som fan TurboPower!!!!! | |
| Jorå... Jag har sett den ett antalgånger... om jag inte minns helt fel är den bromsad till 280 hk... Men jag tror att det ska bli mer i framtiden... | |
| Edit: Det är inte så att du har sett dig själv? :) | |
| Haha, ja man kan ju undra om de inte är så ;) | |
|
Vore kul å se... Kanske skulle klippa ner nån dag till Jkg men risken är väl rätt sotr att den är avställd nu... /D |
|
| 280hk måste väl nästan vara ett bottenrekord för en turbomatad 3.5:a? | |
Bmw ludde |
Är det den som brukar snurra runt atollen och har en hög tomgång ? |
|
Jag känner honom. Den går fint, blev en billängd efter en "500hk+" supra på ett streetrace. Den låga effekten ska tydligen bero på att de fick tag i en dålig ic vilket gjort att insugstempen varit väldigt hög, skall åtgärdas till nästa år. |
|
|
Om supran hade 500+ och bmw:n 280 och bara blev en billängd bakom, då måste supran haft varvtalsspärr vid 3 - 4tusen varv eller något sådant.. kanske påliggnade bromsar som inte är utav denna värld.. eller? |
|
| Eller kass förare | |
|
Det är faktiskt också en stor möjlighet! |
|
| Eller så var ägaren till bmw lite diskret istället för att "skryta upp" sin bil...Det finns alldeles för många av den typen... | |
|
eller så är det så att bmwn har bromsat effekt = äkta medan supran har internetsiffre effekt, sitter bara orginal grejor i den motorn så vitt jag vet sånär som på någon "boostcontroller" som skall ge denna effekt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.