|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Känner igen mej också , då det gäller siffrorna ;> // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Jobbar i en butik och när man står i kassan och totalsumman blir tex. 535,00 eller nåt sånt smilar man alltid lite extra =) Kalla mig gärna skadad.... |
|
|
En av robot stationerna på jobbet så står det M5 på roboten =) Inte för att den går som en M5:a men jobbet som den ska göra gör den bra. Tycker det är väldigt ofta man ser siffror och bokstäver som kan kopplas till BMW,men den är väl för att man är lite skadad. "Riktiga män luktar diesel" |
|
|
Vi har träffast utklädda i både lederhosen och alphattar, surkål och knödel har druckits med bayersk öl medan Klaus Wunderlich har sjungit fruktansvärda låtar på stereon Vi har kysst marken där BMW har susat förbi (Nürburgring) I mitt hem finns det allt i bmw väg Koppar,skyltar,kläder,kepsar,mattor,planscher,böcker,klockor,pennor,termosar,paraplyer och MASSOR med annat... Jag försvarar bilmärket som om man ägde det själv Jag lägger ner minst 1-2 timmar om dagen på Autopower Livet går ut på hur jag skall få ihop pengar till en CSL eller var det nya M5:an med V10:a? Man kan sova i en trång husvagn eller i en bil bara för att få se en speciell Bmw susa förbi i ett par timmar.. jag lägger ner mer pengar på min gamla BMW än vad det skulle kosta att äga en NY bil av annat märke ändå tycker alla att man alltid mekar med bilen Men vadå? jag tycker inte jag är sjuk ; ) www.bimmer.nu sidan för Bmwtokar! |
|
|
PCJohan: Kan BARA instämma med dig, allt finns hos dig utom möglgen NYA M5. :-))) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Stavar som en tok, lev med det. :-) Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
köper bara duracells M3-batterier=) sen figurerade minsann en svart E38 i filmen XXX (Van Diesel) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Länk |
|
|
PC doktorn: Känner igen mig på detta dära om hur mkt pengar som läggesner på bilen.. hade jag gett f*n i det så hade jag nu kunnat äga mig en E39.. men näe.. nu vart det ju inte så.. ´=D __ Länk |
|
Maha |
Undrar om "BMW tokig" räcker! =) |
|
Jag har en Miele 528 dammsugare! Och tvillingtjejer födda 020420 dvs nolltvå både från början och slutet! ---- Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047 ---- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.