|
|
|
|---|---|
|
Länk Udo Dirkelsniff | |
|
Rätt häftigt trick för att fånga uppmärksamhet. Å det vete fasen om inte bilen på bilden får kallas läcker,,,,ser FEEET ut på något härligt sätt. |
|
|
"sovdäck mm", står det i annonsen. Visst är bilden korrekt. På den lyxkryssaren har man nog ett helt sovdäck ;-))) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Apropå sovdäck, innebär det att däcken är "trötta"???:-)) PEO |
|
| Sommar Och Vinterdäck era lustigkurrar :) | |
|
Oj va fet den var..fick ha begär nu..får man med privatchaufför vid köp av en sådan kanske? ;) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
Länk Udo Dirkelsniff |
|
|
Länk Udo Dirkelsniff |
|
-Daniel- |
tycker det finns inget mer korkat än folk som lägger in bilder och sen skriver absolut inte min bil på bilden...stor idé att lägga in bilden då |
|
-Daniel-: Håller fullt me dig! Min bil: Länk |
|
|
Detta är väl skräckexemplet när det gäller annonser.. Länk |
|
|
Hittade ett roligt syftningsfel när jag kollade annonser. Längst ner i annonsen stod det: "Endast seriösa och snackare undanbedes" Då blir det bara de halvintresserade kvar som får ringa... :-) |
|
|
Men den Mutec kärran är inte fel.... den skulle jag kunna tänka mig att åka i.... |
|
|
Här är en länk till deras sida... Länk |
|
|
bjoerck, den var KLOCKREN!!! /Simon |
|
| Hittade en annons på mobile där killen hade skrivit 'Unfallfrei ab 18.00 Uhr'. | |
|
ps: Å det betyder vad? kan knappt ett ord tyska =) //Roffa --- Min BMW - Länk |
|
|
"Olycksfri från klockan 18." Undrar hur man bygger om en bil så att den blir som ny... så snart som till klockan 18. Respekt. Kul när det blir så fel. =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.