|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nu har jag köpt en bil! Det blev ingen BMW tyvärr eftersom det var för svårt att hitta en bra bmw i den lägre prisklassen. Men det blev en Toyota Corolla! Jag är förvånad själv. Jämfört med 525an känns bilen slö, obekväm och bullrig (även om komforten är acceptabel) men den går billigt och känns pålitlig. Det bästa av allt jag kan handla på Biltema och inte bry mig om originaldelar som kostar en massa.... vilket passar mig som student. Jag kommer iaf fortsätta att hålla till här och det kommer att bli en BMW igen när jag blir klar med studierna! Länk (Såld) | |
|
Det är bara att beklaga att ekonomin inte tillåter att du får åka bil i stället för riskokare :) Men du är hjärtligt välkommen tillbaka till oss BMW:are efter avslutade studier, om du kan hålla dig så länge vill säga! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
Tråkigt att du inte hittade en BMW. Tror knappast att du kommer bli besviken på Toyotans driftsäkerhet, hade en Corolla själv förut och bytte inte en pryl på den under 2 år och 7000mil. Va bara att sköta den med vanlig service så gick den klockrent. /Andreas |
|
|
Svikare ;) Nä skämt åsido, kan mycket väl hända att jag säljer min bimmer när det är dags för högskolestudierna. Sen kommer man ju återgå till bilarna när ekonomin är bättre. --- /// Olof (FKA "Oakman") |
|
|
Själv sålde jag en BMW och hade en Sunny i 3 år innan jag köpte BMW igen, inte såg jag nån anledning att hålla mig härifrån för det! ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.