|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada. Jo nu är det så att jag har köpt min första M5 :-) Det är en 92b. Det konstiga med den är att det sitter andra kjolar fram det är inte alls samma som de "vanliga" dock mycket snyggare konstigt är det också att de ser faktiskt original ut. Jag har kollat runt lite på nätet och inte sett nån annan M5 med likadana. Min fråga är nu om det fanns olika (paket) kjolar att välja mellan på M5? Tack för alla svar //Jojje | |
|
Vad jag vet så ska det bara ha funnits ett kjolpaket till M5 E34. Många har en annan front som helt enkelt är en M-front som det heter, men ingen M5 front. Sedan finns det ju andra märken som en del monterar på t.ex Seidl osv. //Schnitzer |
|
|
Här har du en E34 som har Seidl kjolpaket. //Schnitzer |
|
| Länk | |
|
Tack för svar schnitzer. Men det är bara frontspoilern som ser annorlunda ut på min. Och den är verkligen inte så extrem. Den är snygg å stilren. Jag ska försöka få tag på nån camera så att jag kan ta bild så får du se. //Jojje |
|
|
Jag tror jag vet hur din ser ut, det är kanske den här fronten, i såna fall en M-front. Länk //Schnitzer |
|
|
Här har du en till med M-front, alltså inte M5-front: Länk //Schnitzer |
|
|
Tack för att du försöker hitta lite kjolar men det som sitter på min ser ut som splitters typ. Klockrent.. Det är typ om du tänker dig en vanlig m5 kjol men utan hålen på sidorna fast med två splitters en på varje sida med hål i. Hoppas du förstod dig på min konstiga förklaring.. Men jag ska se om jag kan ta nån bild.. Jojje81 |
|
|
Ja, det vore kul om du kunde ta en bild på den. Skulle vara intressant att se hur den ser ut. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.