|
|
|
|---|---|
|
Hej! På väg hem efter en slitig dag på jobbet och vad händer när man behöver använda sina vindrutetorkare....JO inget. Allt är dött som den spaken används till. Spolare och torkare. Kollar säkringarna men ingen är bränd. Får torka rent rutan med papper och halta hem. Antar att det är spaken i sig som gått sönder eller är det någon som har något tips? /Anders | |
|
ja fick samma problem i morse. fast min spak har vart lite skum när man ska torka på snabbaste läget går den bara på snabb. var liksom som att alla lägen hade föskjutits ett hack för intervallen gick på dom 2 första lägena. jag skulle åxå behöva hjälp eller en förklaring varför och vad man ska laga... säkringarna är hela åxå. Emil -Power and Comfort- |
|
|
låter som att inte hasighetssignalen går fram.. torkarna går ju som bekant ner ifrån tex snabb till intervall när man stannar bilen. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
nej det ska dom väl inte gör? jag har inte regnsensor om det är det du menar? sitter dessutom inte den övers i framrutan? -Power and Comfort- |
|
|
Hej Detta var länge sedan nu men jag har för mig att verkstaden bytte ett relä som styrde torkarna. /Anders |
|
|
Emil: Jag har inte heller regnsensor och mina går från snabbsnabb till snabb och från snabb till intervall när man stannar bilen.. Men ett trsigt relä kan ju mkt väl vara orsaken i detta. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
på min går det oxå ner till långsammare intervall när man står still och så.. och jag har regnsensor. // M.v.h. Daniel |
|
|
Jasså. jaha det visste jag inte. men ska kolla upp relät. tack för informationen! -Power and Comfort- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.