|
|
|
|---|---|
| Undrar vad det finns för trim att få tag på. Vad som är prisvärt och så... Men igentligen så ska man ju inte trimma en M5:a... Dumt att förstöra en sån mäktig bil... M5 -95, finns de nån bil som är bättre..... de tycker inte jag.. =) | |
Gemini__ |
...inte jag heller =) Ett alt. om du inte vill göra alltför stora ingrepp, är att låta montera ett "Unichip". Länk Föressten, har du några bilder på din skönhet? Släng upp dem i galleriet fortare än kvickt. Ha´re gött! Mvh: Thomas Länk |
| min var trimmad..andra kammar,portad (polerad) topp,sportfilter,sportavgas,och chip. den gick mkt. bra. | |
| Det bästa du kan göra med en sådan är väl att lätta den eller byta alla bussningar mot hårdare om bilen är så pass gammal som 95 eller tidigare. Gör nog mest för lite pengar. | |
|
Som sagt..Uni chippa den och kanske ett större avgassystem..då får du ju lite skönare ljud också.om de nu går:) och kanske ett insats sportfilter... Personligen skulle jag nog inte mixtra med motorn för mycket..type kammar och sånt på en M3/M5 som är snart 10 år.. Då går så förbannat bra ändå...+ att kammar förstör motorns karaktär anser jag.. ///M3 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.