|
|
|
|---|---|
|
Hejsan!! Är lite sugen på den bilen o har pratat med försäljaren idag. Han säger att den är i toppskick men har inga bilder att maila? Är det nån här på forumet som har sett den live?? eller har bilaffären i krokarna och som kanske kan ta en titt på den innan jag åker ända upp dit och kanske blir besviken. Mvh Anders.w M-POWER! | |
|
Ingen som vet något?? M-POWER! |
|
|
Hej! Vet inget om den bilen, men min bästa vän skall sälja sin M coupé. Svart med svart/rött skinn, Specialbyggt Hansen-Racing system, nyservad. Hans är en lågmilare, och står till försäljning på en firma i uppsala. Nipply |
|
|
Jag bor i metropolen Norrköping:) Ring mig om du vill att ja skall kika på den idag efter jobbet. 0703-824404 Mvh Marin |
|
|
Kan åka och sparka i däcken , men det blir till helgen , Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 BMWSC |
|
|
Krister/marin Ja det vore toppen bussigt av er om nån kunde ta en snabb titt på bilen innan jag åker upp o kollar på den själv,, Det e ju en bit från gbg. Mvh Anders M-POWER! |
|
|
Kolla in länken i min profil... Hehe... Hör av dig om det är nått / Micke.. Micke.. |
|
|
Anders, borde inte du ha en M3:a? Nu finns min med garanti och sånt hos Jarl's i Helsingborg ;) |
|
| Klart att du ska ha en renodlad körmaskin som M Coupén är, Anders! ;) | |
|
Coolblue!! Jo visst e man sugen på en m3. Det har jag varit länge nu...Tycker att de e lite för dyra trots allt.. Men visst e man sugen.....O om jag ska ha en så ska den se ut som din..Helt klart snyggast! M-POWER! |
|
|
Hej på er! Efter 70 långa mil TOR så konstaterade jag tyvärr igen att även denna bil inte passade mina förväntningar. Väldigt irriterande!!! Nu e det bara att leta vidare :( M-POWER! |
|
| var bilen inte i bra skick? Det gäller att hitta en fin M modell. Lycka till. | |
|
Den motsvarade definitivt inte mina förväntningar på en fin bil. M-POWER! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.