|
|
|
|---|---|
|
Jag har lite kul bilgrejer om nån vill ha. Ftp 194.236.217.132 Login BMW Pass Bimmer Lägg gärna dit andra kul saker om ni vill( BMW eller bilrelaterat) | |
Racing Mike |
Jag är ingen data expert så kan någon vara snäll och förklara hur f-n jag kommer dit?!?!?! |
|
Tjenna Pompe! Du kör på port 21, eller? Får connection Refused, tyvärr... Kolla till det när tiden tillåter.. Tack! //Eson |
|
|
Hej Igen! Racing Mike: För att komma in där rekomenderar jag att du laddar ner en FTP-Klient, en fullt funktionell och gratis är "ws_ftp lite" kolla på www.download.com eller www.tucows.com där finns den. Bara att söka. När du laddat ner och installerat programmet fyller du bara i: * Vad du vill tex: BMW i rutan: "Profile Name" * 194.236.217.132 i rutan: "Host Name/Adress" * BMW skriver du i rutan: User ID * Bimmer skriver du i rutan: Password Tryck sedan Applay sedan OK, så skall det rassla till å sedan är du inne! Hoppas det hjälper! //Eson |
|
Racing Mike |
tack för hjälpen men det fungerar inte riktigt! Jag har gjort allt som du sa men det står "connection timed out"! |
|
Testade nyss, samt för en vecka sen. Den verkar vara nere för gott / för tillfället. MVh Pär |
|
| Haft lite strul, men nu kör vi igen. | |
|
Jodå.... Visst funkar det! :-) Tackar! Mvh Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.