|
|
|
|---|---|
Kessen |
Är det svårt att justera strålkastarglasen själv? Har någon tips på hur man gör? Är de noga på besiktningen? |
|
på utsidan om strålkastaren stoppar du in en mejsel.. där finns en skruv att justera med.. lycka till.. ........ HAHA ;p ..... |
|
|
jo men vilket läge dom ska stå i menar han.. ta en annan bil i samma höjd typ.. ställ den mot ern vägg, på med halvljus, rita streck längs ljusspåret, ställ din bmw framför väggen och justera längs med strecken du ritat.. :) |
|
|
Ställa dem får du nog göra från insidan med de vita plastskruvarna. Då behöver du bara dina händer. Finns en för att ställa i sidled och en för höjdled. Du får testa dig fram. Är nte alls avancerat! Mvh:Laszlo |
|
| på bilprovningen ställer de och lyset utan problem för dig . lycka till | |
|
risken är stor att dom skruvarna är fastrostade på en 89:a...på e30:n min är dom totalt fastrostade....fick anmärkning förra året...kunde inte justera dom så jag lade en bricka mellan insatsen och plåten...åkte in och besiktade, gick utan problem! BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
Kessen |
Tack för svaren. Verkstaden vill ha 300 för att justera. Provar gärna själv först. |
| 175 betalade jag, ring runt till lite olika verstäder.. | |
|
på besiktingen ställer dom in det om det behövs eller om du ber dom om det. _______ /_______\ (00 [][] 00) l_l¤_____¤l_l Mvh//Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.